DARO Paracetamol vloeibaar 100ml

Daro Vloeibare Paracetamol kopen?

Ben je op zoek naar een effectieve en gebruiksvriendelijke pijnstiller voor je kind? Overweeg dan Daro Vloeibare Paracetamol. Deze vloeibare pijnstiller is speciaal ontwikkeld voor kinderen en biedt verlichting bij verschillende soorten pijn en koorts. In deze productpagina zullen we dieper ingaan op waarom Daro Vloeibare Paracetamol een uitstekende keuze is, voor welke leeftijdsgroep het geschikt is en hoe het kan helpen bij pijnverlichting voor kinderen.

Waarom Daro Vloeibare Paracetamol?

Daro Vloeibare Paracetamol is een vertrouwde naam als het gaat om pijnverlichting voor kinderen. Deze vloeibare pijnstiller bevat paracetamol als actief bestanddeel, dat algemeen erkend wordt als een veilige en effectieve pijnstiller voor kinderen. Hier zijn enkele redenen waarom Daro Vloeibare Paracetamol een slimme keuze is voor ouders:

Voordelen van Daro Vloeibare Paracetamol:

1. Speciaal voor kinderen: Daro Vloeibare Paracetamol is speciaal ontwikkeld voor kinderen, waardoor het gemakkelijk te doseren en gebruiksvriendelijk is.

2. Snelle verlichting: De vloeibare formulering zorgt voor een snellere opname in het lichaam, wat betekent dat je kind snel verlichting kan ervaren bij pijn en koorts.

3. Gemakkelijk toedienen: Het wordt geleverd met een handige doseerspuit, waardoor het eenvoudig is om de juiste dosis aan je kind te geven, zonder verspilling of geknoei.

4. Lekkere smaak: Kinderen vinden vaak de smaak van Daro Vloeibare Paracetamol aangenaam, waardoor het gemakkelijker is om ze medicijnen te geven.

5. Veilig en effectief: Paracetamol is een goed verdragen pijnstiller die al tientallen jaren veilig wordt gebruikt voor kinderen.

6. Verlicht verschillende soorten pijn: Of je kind nu last heeft van hoofdpijn, koorts, griep, verkoudheid of pijn na vaccinatie, Daro Vloeibare Paracetamol kan helpen om hen te kalmeren.

Werking van Paracetamol

Paracetamol staat bekend om zijn vermogen om pijn en koorts te verminderen. Het exacte werkingsmechanisme van paracetamol is nog niet volledig begrepen, maar het wordt verondersteld invloed te hebben op de prostaglandines in de hersenen, die betrokken zijn bij pijn en koorts. Door de productie van prostaglandines te verminderen, helpt paracetamol om pijn en koorts te verminderen.

Voor welke leeftijd is Daro Vloeibare Paracetamol geschikt?

Daro Vloeibare Paracetamol is geschikt voor kinderen vanaf 3 maanden oud. Het is belangrijk om de juiste dosering te volgen, zoals vermeld in de bijsluiter of zoals geadviseerd door een arts. Het overschrijden van de aanbevolen dosis kan schadelijk zijn voor de gezondheid van je kind.

Paracetamol voor kinderen

Het gebruik van paracetamol voor kinderen wordt algemeen aanbevolen wanneer je kind pijn heeft of koorts heeft. Het kan helpen om je kind comfortabeler te maken en hen te ondersteunen bij het herstel van ziekte of pijnlijke symptomen. Het is echter belangrijk om de juiste dosering te volgen op basis van de leeftijd en het gewicht van je kind, zoals aangegeven in de bijsluiter.

Daro Vloeibare Paracetamol kopen

Nu je meer weet over Daro Vloeibare Paracetamol en waarom het een uitstekende keuze is voor pijnverlichting bij kinderen, ben je wellicht geïnteresseerd in waar je dit product veilig en gemakkelijk kunt kopen. Bij {shop_name} begrijpen we de zorg die ouders hebben voor de gezondheid en het welzijn van hun kinderen.

Voor welke leeftijd is Daro paracetamol vloeibaar geschikt?

Daro paracetamol vloeibaar is geschikt voor baby's vanaf 3 maanden. Het is belangrijk om de aanbevolen dosering te volgen, zoals vermeld in de bijsluiter. Wij begrijpen we de behoefte aan betrouwbare en effectieve pijnstillers en hoestverlichting. Bestel nu voor 16:30 en heb de volgende dag je pijnstillers in huis.

Wat is de dosering van DARO vloeibare paracetamol?

De aanbevolen dosering voor DARO vloeibaar is als volgt:

Leeftijd /  Dosis (milliliters) / Aantal doses per dag
Baby’s jonger dan 3 maanden, na doktersadvies
3 maanden - 1 jaar / 2,5 ml / 4-6 keer
1 - 2 jaar / 5 ml / 4-6 keer
2 - 4 jaar / 5 - 7,5 ml / 4-6 keer
4 - 6 jaar / 7,5 ml / 4-6 keer
6 - 9 jaar / 10 ml / 4-6 keer
9 - 12 jaar / 15 ml / 4-6 keer
12 - 15 jaar / 20 ml / 4-6 keer

De lagere doseringsfrequentie is bedoeld voor kinderen in de ondergrens van de betreffende leeftijdscategorie.

DARO
Vloeibaar
Paracetamol
100ml

Waarom je UAD geneesmiddelen bestellen bij www.ehbo-centrum.nl?

• Betrouwbaarheid: www.ehbo-centrum.nl is een betrouwbare online drogisterij met een uitstekende staat van dienst. We leveren hoogwaardige producten en zorgen ervoor dat ze veilig bij je worden bezorgd. Meer dan 7500 positieve reviews vanuit onze klanten.
  • Ruime beschikbaarheid: We bieden alleen hoogwaardige en bekende UAD & AV middelen aan, zodat je altijd toegang hebt tot effectieve geneesmiddelen..
  • Snelle levering: Besteld voor 16:30, volgende dag afgeleverd.
  • Discrete verpakking: We respecteren je privacy en zorgen voor discrete verpakkingen bij al onze bestellingen.
  • Klantenservice: Onze vriendelijke en deskundige drogisten staan klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen bij het vinden van de juiste oplossing.