Je hebt een bestelling geplaatst bij Multicare-Centrum. Leuk! Onze collega’s in het magazijn pakken jouw bestelling zo snel mogelijk in en dragen deze over aan de pakketdienst. Zodra je pakket onderweg is, ontvang je per e-mail een track & trace-code. Daarmee kun je je bestelling zowel in Nederland, België als in de rest van de wereld eenvoudig volgen. Bestel je een product met een langere levertijd? Via onze levertijdenportal check je met je ordernummer en e-mailadres wanneer jouw bestelling in ons magazijn wordt verwacht. Met onze jarenlange ervaring in verzending en logistiek kun je erop vertrouwen dat je bestelling netjes verpakt en vlot geleverd wordt. Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent.
Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Hiervoor werken wij samen met professionele verzendpartners die dagelijks pakketten bij ons ophalen en direct in behandeling nemen.
Tijdens het afrekenen kunt u zelf kiezen voor bezorging aan huis of levering bij een Servicepoint.
Verzendkosten
- Voor Nederland is verzending gratis vanaf €75
- Voor België is verzending gratis vanaf €150
Klik op onderstaande button voor een overzicht van de verzendkosten en levertijden per land.
Veel gestelde vragen
Indien je hier toestemming voor hebt gegeven, wordt het pakket bij de buren afgegeven. Wil je dit liever niet? Onze bezorgers proberen het eerst nog een keer óf de bestelling wordt afgegeven bij een pakketpunt in de buurt.
We verzenden jouw bestelling in zijn geheel wanneer alle producten op voorraad zijn in ons magazijn. Wil je liever de voorradige producten alvast ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Is jouw bestelling op voorraad? Dan ontvang jij zo spoedig mogelijk de track en trace code per e-mail zodra jouw bestelling is verzonden. Middels de track en trace code kun je zien wanneer jouw bestelling bij je wordt bezorgd.
Vervelend dat je je bestelling niet hebt mogen ontvangen! Via de track en trace code die je van ons hebt mogen ontvangen kan je zien of de pakketdienst het tijdvak heeft gewijzigd of het pakket vanwege omstandigheden heeft afgeleverd bij een pakketpunt. Staat het pakket op afgeleverd en is er niks gewijzigd? Dan willen je vragen om eerst bij de buren na te gaan of de bestelling hier is geleverd. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust contact met onze klantenservice op. Wij gaan dan graag voor je na waar je bestelling is en wanneer deze alsnog zo spoedig mogelijk bij je wordt bezorgd.
Namens de pakketdienst bieden wij ook graag excuses voor de beschadigde levering. Om je zo goed en spoedig mogelijk te voorzien van een oplossing, willen we je vragen om duidelijke foto's van de beschadigingen te mailen naar helpdesk@multicare-centrum.nl
We begrijpen dat het vervelend is als je bestelling een vertraging heeft opgelopen. Gezien de hoeveelheid pakketten dat in omloop is, kan het helaas zo zijn dat de pakketdienst de planning wat aanpast en jouw bestelling helaas later wordt geleverd. Meestal worden de vertraagde leveringen de volgende dag alsnog bezorgd. We willen je dan ook nog even je geduld vragen. Mocht je binnen 5 dagen na de oorspronkelijke leverdatum nog niks hebben ontvangen en is het pakket ook niet bij een pakketpunt bezorgd, neem dan contact op met onze klantenservice.