Wij doen ons uiterste best om goede producten te leveren en de gehele afhandeling van bestellingen correct en voorspoedig te laten verlopen.

Heeft u echter toch een klacht, laat het ons weten. Wij gaan dan proberen dit zo goed en snel mogelijk op te lossen.

Klacht Formulier

Komen we er samen niet uit en blijft er toch een klacht of geschil bestaan, heeft u de mogelijkheid dit voor te leggen voor een onafhankelijke beoordeling. Hiervoor zijn 2 mogelijkheden, te weten:

Keurmerk Organisaties
Wij zijn zowel lid van de Stichting Webshop Keurmerk als ook van TrustedShops. Dit biedt u geen 100% garantie maar wel een grote mate van zekerheid dat wij op een correcte wijze handelen.
U kunt uw klacht/geschil bij hun voorleggen voor een onafhankelijke beoordeling.
Klik hier voor indienen klacht/geschil bij de Stichting webshop Keurmerk

Europesche Commissie
De Europesche Commissie biedt ook een mogelijkheid aan van online geschillenbeslechting, het zogenaamde Europese platform voor onlinegeschillenbeslechting (ODR-platform)

Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.
Klik hier voor indienen klacht/geschil op het ODR platform