Examenset / Trainingsset Oranje Kruis

50 5% € 2,12
100 7.5% € 2,07
300 10% € 2,01

Trainingsset kopen? Welke trainingsset voor EHBO heb ik nodig als EHBOer?

Overweegt u als EHBO-vereniging een trainingsset te kopen? Ontdek welke trainingsset voor EHBO u nodig heeft om effectieve en realistische opleidingen te verzorgen. Een goed uitgeruste trainingsset is essentieel voor het succesvol trainen van EHBO-cursisten en het voorbereiden van hulpverleners op noodsituaties.

Waarom een EHBO trainingsset volgens de laatste normering?

Het gebruik van een EHBO trainingsset die voldoet aan de laatste normering is van groot belang. Hiermee kunt u ervoor zorgen dat uw EHBO-cursussen up-to-date zijn en voldoen aan de nieuwste richtlijnen en protocollen. Een trainingsset volgens de laatste normering biedt realistische en praktijkgerichte scenario's, waardoor cursisten zich beter kunnen voorbereiden op daadwerkelijke noodsituaties.

Welke trainingsset voor EHBO heb ik nodig als EHBO-vereniging?

Voor een EHBO-vereniging is een goed samengestelde trainingsset van groot belang om hoogwaardige opleidingen te kunnen verzorgen. Een complete examenset met alle benodigde materialen, zoals verbanden, pleisters, wondsimulatieproducten en reanimatiematerialen, is essentieel. Zorg er ook voor dat uw uitrusting voor een EHBO of BHV training voldoende oefenmateriaal bevat, zoals oefenpoppen en AED-trainers, om realistische trainingen te kunnen geven.

Als EHBO-vereniging wilt u wellicht ook een trainingsset die erkend wordt door gerenommeerde organisaties, zoals Het Oranje Kruis. Een BHV trainingsset kan ook een waardevolle aanvulling zijn, waarmee u uw cursisten kunt voorbereiden op het verlenen van eerste hulp in bedrijfssituaties.

Bij het kopen van een trainingsset is het belangrijk om te letten op de kwaliteit, duurzaamheid en relevantie van de materialen. Een goed uitgeruste trainingsset zorgt voor waardevolle en effectieve EHBO-trainingen, en draagt bij aan het vergroten van de veiligheid en het welzijn van mensen in noodsituaties.

Wilt u als EHBO-vereniging een hoogwaardige en up-to-date trainingsset kopen? Kies voor een examenset of BHV trainingsset van Medisch Supplies en verzeker uzelf van realistische en professionele EHBO-opleidingen.

Ideaal in te zetten bij het afnemen van examens. Voldoet aan de laatste richtlijnen van het Oranje Kruis.

• Heka Snelverband gerold model nr. 2, 8 x 10 cm
  • 1 stuk Heka Finger Bob Blauw
  • 1 stuk Heka Handschoenen Vinyl
  • 1 paar Heka Last elastisch fixatiewindsel, 4 m x 6 cm