Zovirax koortslip crème 2 gram

Zovirax koortslip creme Kopen? Ontdek de voordelen en toepassingen

Ben je op zoek naar een effectieve oplossing voor koortslippen? Overweeg dan Zovirax Koortslip Creme, een krachtige antivirale creme die verlichting biedt bij koortslipuitbraken. In deze producttekst bespreken we waarom en wanneer je Zovirax Koortslip Creme zou moeten overwegen en welke voordelen het biedt voor een snelle en effectieve behandeling van koortslippen.

Waarom en wanneer Zovirax koortslip creme?

Zovirax Koortslip Creme is een essentieel product om in je medicijnkastje te hebben vanwege de volgende redenen:

1. Effectieve antivirale werking

Een van de belangrijkste kenmerken van Zovirax Koortslip Creme is de effectieve antivirale werking. Het bevat de actieve ingrediënt aciclovir, die het herpes simplex-virus bestrijdt en de verspreiding ervan voorkomt. Dit maakt het ideaal voor de behandeling van koortslippen (herpes labialis).

2. Verlichting bij koortslippen

Zovirax Koortslip Creme biedt snelle verlichting bij koortslippen. Het vermindert jeuk, branderigheid, pijn en zwelling geassocieerd met koortslipuitbraken, waardoor je snel comfort kunt ervaren.

3. Versnelt het genezingsproces

Naast het verlichten van symptomen versnelt Zovirax Koortslip Creme het genezingsproces van koortslippen. Het helpt bij het verminderen van de duur van een uitbraak, zodat je sneller weer een gezonde lip hebt.

4. Handige tube

Zovirax Koortslip Creme wordt geleverd in een handige tube die gemakkelijk in je tas of zak past. Dit maakt het handig om onderweg te gebruiken, zodat je snel kunt reageren op een koortslipuitbraak.

Voordelen van Zovirax koortslip creme

Hier zijn de belangrijkste voordelen van Zovirax Koortslip Creme in een overzicht:

• Effectieve antivirale werking
  • Verlichting bij koortslippen
  • Versnelt het genezingsproces
  • Handige tube voor onderweg
  • Betrouwbaar en bewezen

Wanneer Zovirax koortslip creme gebruiken?

Overweeg het gebruik van Zovirax Koortslip Creme in de volgende situaties:

• Koortslip Uitbraak: Breng Zovirax Koortslip Creme aan op de getroffen lippen bij de eerste tekenen van een koortslipuitbraak, zoals jeuk, tintelingen of roodheid. Herhaal dit meerdere keren per dag volgens de aanbevolen dosering.

Wat is de dosering van Zovirax koortslip?

De volgende dosering wordt aangeraden bij Zovirax koortslip:

Volwassenen en kinderen: Breng zodra u klachten krijgt, 5 maal per dag, met tussenpozen van 4 uur, Zovirax
Koortslip crème aan. ’s Nachts hoeft u geen crème aan te brengen.
De behandeling dient gedurende 4 dagen te worden voortgezet. Wanneer de genezing na tien dagen, gerekend vanaf het begin van de behandeling, niet volledig is, wordt u geadviseerd een arts te raadplegen.
Indien u herhaaldelijk aan een ernstige koortslip lijdt, verdient het aanbeveling uw arts te raadplegen.

Aanwijzingen voor het gebruik
Breng Zovirax Koortslip crème aan door een beetje crème uit de tube of de pomp op uw vingertop te knijpen en dit vervolgens op de aangedane delen aan te brengen. De aangedane delen zijn die delen, ook van de lippen, waar de infectie actief is, dus waar blaasjes gaan ontstaan of reeds zijn verschenen.
- Om overdracht van het virus op andere delen van het lichaam (bijv. de ogen) of op andere personen (bijv. door kussen) te voorkomen is het van belang om aanraken van de blaasjes zoveel mogelijk te vermijden en uw handen te wassen voor en nadat u de blaasjes heeft aangeraakt. Volg deze instructies op tenzij uw arts u een ander advies heeft gegeven

Lees voor gebruik de bijsluiter

Samenstelling: Werkzame stof: Eén gram crème bevat 50 mg aciclovir.
Hulpstoffen: propyleenglycol, vaseline, cetostearylalcohol, vloeibare paraffine, poloxameer 407, natriumlaurylsulfaat, glycerol monostearaat, macrogol stearaat 100, dimethicon 20 en gezuiverd water.

RVG-nummer: 19078

Zovirax