Zovirax Duo 50mg/g

Zovirax Duo kopen? Ontdek de voordelen en toepassingen

Ben je op zoek naar een effectieve antivirale crème om virale huidinfecties te behandelen? Overweeg dan Zovirax Duo, een krachtige antivirale crème die verlichting biedt bij huidinfecties zoals koortsblaasjes.

Waarom en wanneer Zovirax Duo?

Zovirax Duo is een essentieel product om in je medicijnkastje te hebben vanwege de volgende redenen:

1. Effectieve antivirale werking

Een van de belangrijkste kenmerken van Zovirax Duo is de effectieve antivirale werking. Het bevat de actieve ingrediënten aciclovir en hydrocortison, die samenwerken om virussen te bestrijden en ontstekingen te verminderen. Dit maakt het ideaal voor de behandeling van koortsblaasjes (herpes labialis).

2. Verlichting bij koortsblaasjes

Zovirax Duo biedt snelle verlichting bij koortsblaasjes. Het vermindert jeuk, pijn, branderigheid en zwelling geassocieerd met koortsblaasjes, waardoor je snel comfort kunt ervaren.

3. Versnelt het genezingsproces

Naast het verlichten van symptomen versnelt Zovirax Duo het genezingsproces van koortsblaasjes. Het helpt bij het verminderen van de duur van een uitbraak, zodat je sneller weer een gezonde huid hebt.

4. Handige tube

Zovirax Duo wordt geleverd in een handige tube die gemakkelijk in je tas of zak past. Dit maakt het handig om onderweg te gebruiken, zodat je snel kunt reageren op een uitbraak.

Voordelen van Zovirax Duo

Hier zijn de belangrijkste voordelen van Zovirax Duo in een overzicht:

• Effectieve antivirale werking
  • Verlichting bij koortsblaasjes
  • Versnelt het genezingsproces
  • Handige tube voor onderweg
  • Betrouwbaar en bewezen

Wanneer Zovirax Duo gebruiken?

Overweeg het gebruik van Zovirax Duo in de volgende situaties:

• Koortsblaasjes: Breng Zovirax Duo aan op koortsblaasjes bij de eerste tekenen van een uitbraak, zoals jeuk of tintelingen. Herhaal dit meerdere keren per dag volgens de aanbevolen dosering.

Wat is de dosering van Zovirax DUO?

De volgende dosering wordt aangeraden bij Zovirax Duo 2 gram:

Volwassenen en kinderen ouder dan 12 jaar: Breng de crème vijfmaal per dag aan, gedurende 5 dagen (dat wil zeggen ongeveer om de 3-4 uur overdag). Het wordt aanbevolen om de behandeling bij voorkeur zo snel mogelijk na de eerste tekenen of symptomen (bijvoorbeeld tinteling, jeuk of roodheid) te starten.
Gebruik het middel niet langer dan 5 dagen. Als u last blijft hebben van uw symptomen 5 dagen nadat u
gestopt bent met de behandeling, moet u dat uw arts vertellen.

Aanwijzingen voor het gebruik
Was uw handen voor en na het aanbrengen om te voorkomen dat de koortsuitslag verergert of dat u de
infectie doorgeeft aan iemand anders. Als zich bij u een zweer ontwikkelt, raak de zweer dan niet vaker aan dan nodig is. Zo voorkomt u dat de infectie zich verspreidt naar andere delen van uw lichaam, of naar uw ogen.

Lees voor gebruik de bijsluiter

Samenstelling: Werkzame stof: Eén gram crème bevat 50 mg aciclovir en 10 mg hydrocortison.
Hulpstoffen: vloeibare paraffine, propyleenglycol, isopropylmyristaat,
natriumlaurilsulfaat, cetostearylalcohol, witte zachte paraffine, poloxameer 188, citroenzuur
monohydraat, natriumhydroxide, zoutzuur en gezuiverd water.

RVG-nummer: 120048

Zovirax