Panadol Glad 500 mg 20 tabletten

Panadol Paracetamol Glad 500mg kopen?

Ben je op zoek naar een effectieve pijnstiller die snel verlichting biedt bij verschillende soorten pijn? Overweeg dan Panadol Paracetamol Glad 500mg. Deze krachtige pijnstiller is al jarenlang een vertrouwde keuze voor mensen die op zoek zijn naar betrouwbare pijnverlichting.

Waarom Panadol Glad?

Panadol Paracetamol Glad 500mg is een hoogwaardig geneesmiddel dat paracetamol bevat als actief bestanddeel. Paracetamol is een bekende en effectieve pijnstiller die wordt gebruikt om verschillende soorten pijn te verlichten, zoals hoofdpijn, menstruatiepijn, spierpijn, tandpijn en koorts. Wat Panadol Glad onderscheidt van andere paracetamolproducten is de gladde coating op de tabletten. Deze coating maakt de tabletten gemakkelijker in te slikken en zorgt voor een snellere opname in het lichaam.

Voordelen van Panadol Paracetamol Glad 500mg:

1. Snelwerkend: Panadol Glad begint snel te werken en biedt snelle verlichting bij pijn en koorts.

2. Gemakkelijk in te slikken: De gladde coating maakt de tabletten gemakkelijk in te slikken, zelfs zonder water.

3. Veilig en effectief: Panadol is een vertrouwd merk dat bekend staat om zijn veiligheid en effectiviteit bij het verlichten van pijn.

4. Geschikt voor verschillende soorten pijn: Of je nu last hebt van hoofdpijn, spierpijn, tandpijn of koorts, Panadol Glad kan je helpen om je snel beter te voelen.

5. Langdurige verlichting: De effecten van Panadol Glad houden lang aan, zodat je niet constant hoeft te doseren.

6. Handige verpakking: Panadol Glad is verkrijgbaar in handige verpakkingen, zodat je het gemakkelijk kunt meenemen, waar je ook bent.

Voor welke leeftijd is Panadol Glad geschikt?

Panadol Paracetamol Glad 500mg is geschikt voor volwassenen en jongeren vanaf 15 jaar oud. Het is belangrijk om de aanbevolen dosering te volgen, zoals vermeld in de bijsluiter. Het overschrijden van de aanbevolen dosis kan schadelijk zijn voor je gezondheid. Lees daarom altijd de bijsluiter voordat je Panadol Glad gebruikt en raadpleeg een arts als je twijfels hebt over het gebruik of de dosering.

Het is ook essentieel om rekening te houden met eventuele allergieën of medische aandoeningen die je hebt voordat je Panadol Glad gebruikt. Als je zwanger bent, borstvoeding geeft of andere medicijnen gebruikt, bespreek dan het gebruik van Panadol Glad met een zorgverlener om mogelijke interacties te voorkomen.

Lees altijd de bijsluiter en volg de aanbevolen dosering om het beste resultaat te bereiken. Neem bij twijfels of vragen contact op met een medisch professional voor advies op maat.

Samenstelling

Werkzame stof: paracetamol
Hulpstoffen: gepregelatiniseerd zetmeel, calciumcarbonaat (E170), alginezuur (E400), crospovidon (E1202), povidon K25 (E1201), magnesiumstearaat (E470B), colloïd siliciumdioxide (watervrij), carnaubawas, Opadry White YS-1-7300 (bestaande uit hypromellose 2910 (E464), titaniumdioxide (E171), macrogol 400, polysorbaat 80 (E433))

Wat is de dosering van Panadol glad?

•  Volwassenen en kinderen vanaf 15 jaar (> 55 kg lichaamsgewicht):
    1 à 2 tabletten (500 – 1000 mg) per keer, zo nodig iedere 4 tot 6 uur herhalen, maximaal 6 tabletten
    (3000 mg) per 24 uur.
  • Kinderen in de leeftijd van 6 tot 9 jaar (22-30 kg lichaamsgewicht):
    1/2 tablet per keer, maximaal 4 tot 6 keer per 24 uur.
  • Kinderen in de leeftijd van 9 tot 12 jaar (30-40 kg lichaamsgewicht):
    1 tablet per keer, maximaal 3 tot 4 keer per 24 uur.
  • Kinderen in de leeftijd van 12 tot 15 jaar (40-55 kg lichaamsgewicht):
    1 tablet per keer (500 mg), maximaal 4 – 6 keer per 24 uur.

Panadol is niet geschikt voor kinderen jonger dan 6 jaar. Bekijk dan de Panadol Junior zetpil.
Het minste aantal toedieningen per etmaal is bestemd voor de jongste kinderen in een bepaalde groep.

Let op! Bij dit product kan een dosering op gewicht van toepassing zijn, kijk dit na in de bijsluiter. Let op de maximale dagdosering

Panadol
Paracetamol

Waarom je UAD geneesmiddelen bestellen bij www.ehbo-centrum.nl?

• Betrouwbaarheid: www.ehbo-centrum.nl is een betrouwbare online drogisterij met een uitstekende staat van dienst. We leveren hoogwaardige producten en zorgen ervoor dat ze veilig bij je worden bezorgd. Meer dan 7500 positieve reviews vanuit onze klanten.
  • Ruime beschikbaarheid: We bieden alleen hoogwaardige en bekende UAD & AV middelen aan, zodat je altijd toegang hebt tot effectieve geneesmiddelen..
  • Snelle levering: Besteld voor 16:30, volgende dag afgeleverd.
  • Discrete verpakking: We respecteren je privacy en zorgen voor discrete verpakkingen bij al onze bestellingen.
  • Klantenservice: Onze vriendelijke en deskundige drogisten staan klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen bij het vinden van de juiste oplossing.