Roter paracetamol 500mg 50 tabletten

Roter Paracetamol kopen?

Ben je op zoek naar een betrouwbare en effectieve pijnstiller om pijn en koorts te verlichten? Overweeg dan Roter Paracetamol. Dit vertrouwde merk biedt hoogwaardige paracetamoltabletten die snel en doeltreffend zijn bij het verlichten van diverse soorten pijn en koorts.

Waarom Roter Paracetamol?

Roter Paracetamol is een bekende naam in de wereld van pijnverlichting. Het wordt vaak gebruikt en aanbevolen vanwege verschillende voordelen die het biedt:

Voordelen van Roter Paracetamol:

1. Effectieve pijnverlichting: Het actieve bestanddeel van Roter Paracetamol, paracetamol, is een krachtige pijnstiller die effectief is bij het verminderen van verschillende soorten pijn, zoals hoofdpijn, spierpijn, kiespijn en menstruatiepijn.

2. Koortsverlagend: Roter Paracetamol kan ook worden gebruikt om koorts te verlagen bij ziekte of infectie.

3. Snelle werking: De tabletten van Roter Paracetamol lossen snel op in het lichaam, wat zorgt voor snelle pijnverlichting.

4. Bewezen veiligheid: Roter is een betrouwbaar merk dat bekend staat om de veiligheid en kwaliteit van zijn producten. Paracetamol wordt al tientallen jaren wereldwijd gebruikt en is een van de meest voorgeschreven pijnstillers ter wereld.

5. Gemakkelijk te doseren: De tabletten van Roter Paracetamol zijn gemakkelijk te doseren, waardoor je de juiste hoeveelheid kunt nemen voor jouw behoeften.

6. Handig formaat: Roter Paracetamol wordt geleverd in handige tabletvorm, wat handig is om mee te nemen of op te bergen.

Hoe werkt paracetamol?

Paracetamol, het actieve bestanddeel van Roter Paracetamol, werkt door de productie van prostaglandines in de hersenen te verminderen. Prostaglandines zijn chemische stoffen die betrokken zijn bij pijn en koorts. Door de productie van prostaglandines te remmen, helpt paracetamol bij het verminderen van pijn en koorts, waardoor je je comfortabeler kunt voelen tijdens ziekte of ongemak.

Voor welke leeftijd is Roter Paracetamol geschikt?

Roter Paracetamol is geschikt voor volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar oud. Het is belangrijk om de juiste dosering te volgen, zoals vermeld in de bijsluiter of zoals geadviseerd door een arts. Het overschrijden van de aanbevolen dosis kan schadelijk zijn voor de gezondheid.

Geschikt voor kinderen vanaf 4 jaar

Roter Paracetamol kan veilig worden gebruikt door kinderen vanaf 4 jaar oud, maar het is essentieel om de dosering specifiek aan te passen aan de leeftijd en het gewicht van het kind. Raadpleeg een arts of apotheker als je vragen hebt over het gebruik van Roter Paracetamol bij kinderen.

Voor welke leeftijd is Roter paracetamol geschikt?

Roter paracetamol is geschikt voor volwassenen vanaf 4 jaar oud. Het is belangrijk om de aanbevolen dosering te volgen, zoals vermeld in de bijsluiter. Het overschrijden van de aanbevolen dosis kan leiden tot bijwerkingen van paracetamol, zoals leverproblemen.

Wat is de dosering van Roter paracetamol?

De volgende dosering wordt aangeraden bij Roter paracetamol:

• Kinderen van 4 tot 6 jaar: een halve (½) tablet van 500 mg 3-4 maal per dag.
  • Kinderen van 6 tot 9 jaar: een halve (½) tablet van 500 mg 4-6 maal per dag.
  • Kinderen van 9 tot 12 jaar: één tablet van 500 mg 3-4 maal per dag.
  • Kinderen van 12 tot 15 jaar: één tablet van 500 mg 4-6 maal per dag.
  • Volwassenen: één of 2 tabletten van 500 mg per keer, maximaal 6 tabletten per dag.

Lees voor gebruik de bijsluiter.

Samenstelling:
Werkzame stoffen:  Een tablet bevat 500 mg paracetamol
Hulpstoffen:  maïszetmeel, gelatine, croscarmellose natrium en magnesiumstearaat.

RVG-nummer: 28771=52239

Roter