Panadol Junior 250 mg 10 zetpillen

Panadol Junior 250mg paracetamol kopen?

Als ouder wilt u het beste voor uw kind, vooral als het gaat om hun gezondheid en welzijn. Wanneer uw kind koorts heeft of pijn lijdt, kan Panadol Junior 250mg paracetamol zetpil een effectieve oplossing bieden. In dit artikel bespreken we waarom Panadol Junior een goede keuze is voor uw kind en voor welke leeftijd deze zetpillen geschikt zijn.

Waarom Kiezen voor Panadol Junior 250mg?

Speciaal ontworpen voor jonge kinderen

Panadol Junior 250mg is speciaal ontworpen om aan de behoeften van jonge kinderen te voldoen. Het actieve ingrediënt, paracetamol, staat bekend om zijn veiligheid en effectiviteit bij het verlagen van koorts en het verlichten van pijn bij kinderen.

Zetpillen zijn een ideale vorm van medicatie voor jonge kinderen die moeite hebben met het slikken van tabletten of het innemen van vloeibare medicatie. De zetpil smelt bij lichaamstemperatuur en wordt snel opgenomen in het lichaam, waardoor snelle verlichting wordt geboden. Panadol Junior biedt betrouwbare verlichting van pijn en koorts. Of het nu gaat om de symptomen van een verkoudheid, griep, vaccinatie, tandpijn of andere alledaagse pijnen en kwalen, deze zetpil kan helpen om het welzijn van uw kind te verbeteren.

Voor welke leeftijd is Panadol Junior 250mg geschikt?

Geschikt voor kinderen van 1 tot 6 jaar

Panadol Junior 250mg paracetamol zetpil is specifiek geschikt voor kinderen in de leeftijd van 1 jaar tot 6 jaar. Het is belangrijk om de juiste dosering te gebruiken, aangepast aan de leeftijd en het gewicht van het kind, om de veiligheid en effectiviteit van het medicijn te waarborgen.

Veiligheidsmaatregelen en dosering

Het is cruciaal om altijd de bijsluiter te lezen voor gebruik en de aanbevolen dosering niet te overschrijden. Bij twijfel over het gebruik of de dosering van Panadol Junior, is het raadzaam om een arts of apotheker te raadplegen.

Voordelen van Panadol Junior 250mg paracetamol zetpil

Panadol Junior zetpillen zijn ontworpen om snel te werken. De paracetamol in de zetpil wordt snel door het lichaam opgenomen, wat betekent dat u snel resultaat ziet in de verlichting van pijn of verlaging van koorts bij uw kind. Een ander belangrijk voordeel van Panadol Junior is dat het mild is voor het lichaam. Paracetamol wordt over het algemeen goed verdragen door jonge kinderen, met een lager risico op maagklachten vergeleken met andere pijnstillers. Als ouder wilt u een product dat zowel veilig als effectief is. Panadol is een vertrouwd merk dat bekend staat om zijn betrouwbaarheid en effectiviteit in pijnstilling en koortsverlaging bij kinderen.

Hoe Panadol Junior 250mg te Gebruiken?

1. Voor het toedienen van de zetpil, zorgt u dat uw handen schoon zijn en dat het kind comfortabel ligt. Verwijder de zetpil uit de verpakking en breng deze voorzichtig in de anus van het kind in. Breng de zetpil met de punt naar voren in de anus. Bevochtigen van de zetpil vergemakkelijkt het naar binnen glijden.
  2. Het is belangrijk om de instructies op de bijsluiter nauwkeurig te volgen. Gebruik nooit meer dan de aanbevolen dosis en houd tussen de toedieningen van verschillende zetpillen een passend interval aan.

Tussen twee toedieningen dient minstens 6 uur te liggen.

Samenstelling

• Werkzame stof: paracetamol
  • Hulpstoffen: vette zetpilbasis (adeps solidus)

Wat is de dosering van Panadol Junior?

Leeftijd/jaar, lichaamsgewicht (kg), dosis (mg), aantal doses per dag
0,25 – 1 jaar: 5,5 – 10 kg,  125 mg, 2 – 3 keer per dag
1 – 2 jaar: 10 – 12,5 kg, 250 mg, 2 – 3 keer per dag
2 – 4 jaar: 12, 5 – 17 kg, 250 mg, 3 keer per dag
4 – 6 jaar: 17 – 22 kg, 250 mg, 4 keer per dag
6 – 9 jaar: 22 – 30 kg, 500 mg, 2 – 3 keer per dag
9 – 12 jaar: 30 – 40 kg, 500 mg, 3 keer per dag
12 – 15 jaar: 40 – 55 kg, 500 mg, 4 keer per dag

Let op! Bij dit product kan een dosering op gewicht van toepassing zijn, kijk dit na in de bijsluiter. Let op de maximale dagdosering

Panadol
Zetpil
Paracetamol

Waarom je UAD geneesmiddelen bestellen bij www.ehbo-centrum.nl?

• Betrouwbaarheid: www.ehbo-centrum.nl is een betrouwbare online drogisterij met een uitstekende staat van dienst. We leveren hoogwaardige producten en zorgen ervoor dat ze veilig bij je worden bezorgd. Meer dan 7500 positieve reviews vanuit onze klanten.
  • Ruime beschikbaarheid: We bieden alleen hoogwaardige en bekende UAD & AV middelen aan, zodat je altijd toegang hebt tot effectieve geneesmiddelen..
  • Snelle levering: Besteld voor 16:30, volgende dag afgeleverd.
  • Discrete verpakking: We respecteren je privacy en zorgen voor discrete verpakkingen bij al onze bestellingen.
  • Klantenservice: Onze vriendelijke en deskundige drogisten staan klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen bij het vinden van de juiste oplossing.