Excedrin APC  migraine 20 tabletten

Excedrin APC migraine 20 tabletten

Excedrin kopen?

Ben je op zoek naar een krachtige pijnstiller om migraine te verlichten? Overweeg dan Excedrin met acetylsalicylzuur en paracetamol als actieve bestanddelen.

Waarom Excedrin?

Excedrin staat bekend als een effectieve pijnstiller die speciaal is ontwikkeld om de intense pijn en ongemakken van migraine aan te pakken. Dit geneesmiddel biedt verschillende voordelen die het tot een populaire keuze maken voor mensen die last hebben van migraine:

Voordelen van Excedrin:

1. Gerichte migraineverlichting: Excedrin is speciaal geformuleerd om migraine te verlichten, waardoor het een effectieve keuze is voor mensen die met deze ernstige vorm van hoofdpijn te maken hebben.

2. Combinatie van actieve ingrediënten: Excedrin bevat zowel acetylsalicylzuur als paracetamol, waardoor het meerdere mechanismen voor pijnverlichting aanspreekt en de effectiviteit vergroot.

3. Snelwerkend: De actieve ingrediënten in Excedrin worden snel opgenomen in je lichaam, wat zorgt voor snelle verlichting van migraine-symptomen.

4. Ontstekingsremmend: Acetylsalicylzuur heeft ontstekingsremmende eigenschappen en kan helpen bij het verminderen van ontstekingen die vaak gepaard gaan met migraine.

5. Koortsverlagend: Naast pijnverlichting kan Excedrin ook helpen bij het verlagen van koorts, wat soms optreedt tijdens migraineaanvallen.

Hoe werkt Excedrin?

Excedrin bevat twee actieve ingrediënten: acetylsalicylzuur en paracetamol. Beide ingrediënten werken samen om migraine te verlichten. Acetylsalicylzuur werkt als een ontstekingsremmer en pijnstiller, terwijl paracetamol vooral als pijnstiller en koortsverlager fungeert. Samen richten ze zich op de symptomen die vaak geassocieerd worden met migraine, zoals hoofdpijn, misselijkheid en overgevoeligheid voor licht en geluid.

Voor welke leeftijd is Excedrin geschikt?

Excedrin is geschikt voor volwassenen vanaf 18 jaar en ouder. Het is belangrijk om de juiste dosering te volgen, zoals vermeld in de bijsluiter of zoals geadviseerd door een arts. Het overschrijden van de aanbevolen dosis kan schadelijk zijn voor de gezondheid.

Wat is de dosering van Excedrin tabletten?

De volgende dosering wordt aangeraden bij Excedrin tabletten:

• Volwassenen (18 jaar of ouder): Voor de behandeling van hoofdpijn:
    Neem 1 tablet met een vol glas water in als de hoofdpijn opkomt. Indien nodig kunt u 4 tot 6 uur later nog 1 tablet innemen. Neem bij ernstigere pijn 2 tabletten met een vol glas water in wanneer de hoofdpijn opkomt. Indien nodig kunt u 4 tot 6 uur later nog 1-2 tabletten innemen. Gebruik dit middel niet langer dan 4 dagen voor hoofdpijn zonder uw arts te raadplegen.
  • Voor de behandeling van migraine: Neem 2 tabletten in met een vol glas water als de migrainesymptomen of migraine-aura opkomen. Zo nodig kunt u nog 2 tabletten innemen met 4 tot 6 uur tussen de innames

Gebruik niet meer dan 6 tabletten in 24 uur voor de behandeling van hoofdpijn of migraine. Dat komt overeen met 1500 mg acetylsalicylzuur, 1500 mg paracetamol en 390 mg cafeïne.

Lees voor gebruik de bijsluiter.

Samenstelling:
Werkzame stoffen:  250 mg acetylsalicylzuur, 250 mg paracetamol en 65 mg cafeïne.
Hulpstoffen:  Kern van de tablet: laag gesubstitueerd hydroxypropylcellulose, microkristallijne cellulose (E460),
stearinezuur.
Filmomhulling: hypromellose (E464), titaandioxide (E171), propyleenglycol, benzoëzuur (E210),
carnaubawas (E903).

Excedrin
Acetylsalicylzuur
Paracetamol

Waarom je UAD geneesmiddelen bestellen bij www.ehbo-centrum.nl?

• Betrouwbaarheid: www.ehbo-centrum.nl is een betrouwbare online drogisterij met een uitstekende staat van dienst. We leveren hoogwaardige producten en zorgen ervoor dat ze veilig bij je worden bezorgd. Meer dan 7500 positieve reviews vanuit onze klanten.
  • Ruime beschikbaarheid: We bieden alleen hoogwaardige en bekende UAD & AV middelen aan, zodat je altijd toegang hebt tot effectieve geneesmiddelen..
  • Snelle levering: Besteld voor 16:30, volgende dag afgeleverd.
  • Discrete verpakking: We respecteren je privacy en zorgen voor discrete verpakkingen bij al onze bestellingen.
  • Klantenservice: Onze vriendelijke en deskundige drogisten staan klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen bij het vinden van de juiste oplossing.