Aspirine 500 mg 20 tabletten

Aspirine 500 mg kopen?

Ben je op zoek naar een betrouwbare pijnstiller om hoofdpijn, koorts, spierpijn of andere pijnlijke aandoeningen te verlichten? Overweeg dan Aspirine 500 mg. Dit geneesmiddel is al jarenlang een vertrouwde keuze voor effectieve pijnverlichting.

Waarom Aspirine 500 mg?

Aspirine 500 mg, met als actief bestanddeel acetylsalicylzuur, staat bekend om zijn betrouwbare pijnstillende eigenschappen. Dit geneesmiddel biedt verschillende voordelen die het tot een populaire keuze maken:

Voordelen van Aspirine 500 mg:

1. Effectieve pijnverlichting: Aspirine bevat acetylsalicylzuur, dat helpt bij het verminderen van verschillende soorten pijn, waaronder hoofdpijn, spierpijn, gewrichtspijn en menstruatiepijn.

2. Koortsverlagend: Naast pijnverlichting helpt Aspirine ook bij het verlagen van koorts, waardoor het geschikt is voor mensen met koorts.

3. Ontstekingsremmend: Acetylsalicylzuur heeft ontstekingsremmende eigenschappen en kan helpen bij het verminderen van ontstekingen, wat bijdraagt aan het verminderen van pijn en zwelling.

4. Bloedverdunnend: Aspirine staat er ook om bekend dat het het bloed verdunt, wat kan helpen bij het voorkomen van bloedstolsels en hartaanvallen.

5. Snelwerkend: De actieve ingrediënten in Aspirine 500 mg worden snel opgenomen in je lichaam, wat zorgt voor snelle verlichting van pijn en ongemak.

Hoe werkt Aspirine 500 mg?

Aspirine 500 mg bevat acetylsalicylzuur als actief bestanddeel. Acetylsalicylzuur werkt door de productie van prostaglandines in het lichaam te remmen. Prostaglandines zijn chemische stoffen die betrokken zijn bij pijn, ontsteking en koorts. Door de productie van prostaglandines te verminderen, helpt acetylsalicylzuur bij het verminderen van pijn, ontsteking en koorts.

Voor welke leeftijd is Aspirine 500 mg geschikt?

Aspirine 500 mg is geschikt voor volwassenen en adolescenten vanaf 12 jaar en ouder. Het is belangrijk om de juiste dosering te volgen, zoals vermeld in de bijsluiter of zoals geadviseerd door een arts. Het overschrijden van de aanbevolen dosis kan schadelijk zijn voor de gezondheid.

Geschikt voor kinderen vanaf 12 jaar

Aspirine 500 mg kan veilig worden gebruikt door adolescenten vanaf 12 jaar, maar het is essentieel om de dosering specifiek aan te passen aan de leeftijd en het gewicht van de persoon. Raadpleeg een arts of apotheker als je vragen hebt over het gebruik van Aspirine 500 mg bij adolescenten.

Wat is de dosering van Aspirine?

De volgende dosering wordt aangeraden bij aspirine:

• Volwassenen: 1 tot 2 tabletten per keer, met een maximum van 8 tabletten per 24 uur, in 4 of meer
    keren in te nemen.
  • Ouderen: U kunt de dosering zoals bij ‘Volwassenen’ gebruiken, maar u moet extra voorzichtig
    zijn wanneer u ook andere geneesmiddelen gebruikt.
  • Kinderen van 12 jaar en ouder: 1 tablet per keer, met een maximum van 4 tabletten per 24 uur.
    Afhankelijk van het weer opkomen van de symptomen (koorts en pijn) is herhaalde
    toediening toegestaan. Tussen de inname van 2 tabletten moet minimaal 4 uur
    zitten. Bij kinderen met waterpokken of griep mag Aspirine 500 mg alleen op
    uitdrukkelijk advies van uw arts worden gebruikt (zie ook de rubriek ‘Wees extra
    voorzichtig met Aspirine 500 mg’)
  • Kinderen onder de 12 jaar: Kinderen onder de 12 jaar dienen tabletten te krijgen met een lagere dosering (100 mg acetylsalicylzuur per tablet).

Samenstelling:
Werkzame stoffen: 100 mg acetylsalicylzuur per tablet
Hulpstoffen: cellulosepoeder en maïszetmeel

Acetylsalicylzuur
Aspirine
Bayer

Waarom je UAD geneesmiddelen bestellen bij www.ehbo-centrum.nl?

• Betrouwbaarheid: www.ehbo-centrum.nl is een betrouwbare online drogisterij met een uitstekende staat van dienst. We leveren hoogwaardige producten en zorgen ervoor dat ze veilig bij je worden bezorgd. Meer dan 7500 positieve reviews vanuit onze klanten.
  • Ruime beschikbaarheid: We bieden alleen hoogwaardige en bekende UAD & AV middelen aan, zodat je altijd toegang hebt tot effectieve geneesmiddelen..
  • Snelle levering: Besteld voor 16:30, volgende dag afgeleverd.
  • Discrete verpakking: We respecteren je privacy en zorgen voor discrete verpakkingen bij al onze bestellingen.
  • Klantenservice: Onze vriendelijke en deskundige drogisten staan klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen bij het vinden van de juiste oplossing.