Prevalin dinatriumcromoglicaat 20...

Prevalin dinatriumcromoglicaat 20 mg/ml neusspray 15 ml

Prevalin neusspray kopen? Ontdek de Voordelen van dinatriumcromoglicaat neusspray

Ben je op zoek naar verlichting van allergische rhinitis (hooikoorts) en wil je snel en effectief je allergische reacties verminderen? Overweeg dan Prevalin neusspray met dinatriumcromoglicaat, een krachtig product dat speciaal is ontwikkeld om allergische symptomen te verlichten. In deze producttekst zullen we de voordelen van Prevalin neusspray bespreken, waarom het een slimme keuze kan zijn, en hoe je het kunt verkrijgen.

Waarom Prevalin neusspray met dinatriumcromoglicaat?

Prevalin neusspray met dinatriumcromoglicaat biedt tal van voordelen om je te helpen bij het verminderen van allergische symptomen:

1. Effectieve allergiebeheersing

Een van de belangrijkste voordelen van Prevalin neusspray is de effectieve beheersing van allergische symptomen. Dinatriumcromoglicaat, het actieve ingrediënt, helpt om allergische reacties te voorkomen en te verminderen, waardoor je verlichting krijgt van symptomen zoals niezen, jeukende neus en loopneus.

2. Langdurige bescherming

Prevalin neusspray biedt langdurige bescherming tegen allergenen. Het vormt een beschermende barrière in je neus die voorkomt dat allergenen je neusslijmvlies bereiken, waardoor je gedurende lange tijd verlichting krijgt.

3. Snelle werking

De neusspray werkt snel om allergische symptomen te verminderen. Je kunt snel verlichting ervaren na het aanbrengen van de spray, wat essentieel is voor mensen die directe verlichting nodig hebben.

Voordelen van Prevalin neusspray met dinatriumcromoglicaat

Hier zijn de belangrijkste voordelen van Prevalin neusspray met dinatriumcromoglicaat in een overzicht:

• Effectieve allergiebeheersing
  • Langdurige bescherming tegen allergenen
  • Snelle werking voor directe verlichting

Wat is de dosering van Prevalin neusspray?

De volgende dosering wordt aangeraden bij Prevalin dinatriumcromoglicaat neusspray:

Volwassenen en kinderen: om de 3 à 4 uur een verstuiving in elk neusgat, tenzij de arts anders adviseert. De toediening, gedurende de periode van blootstelling aan de stoffen die de allergie veroorzaken dient niet onderbroken te worden, omdat anders de hooikoortsklachten kunnen terugkeren

Lees voor gebruik de bijsluiter

Samenstelling: Werkzame stoffen:  20 mg dinatriumcromoglicaat per ml
Hulpstoffen:  dinatriumedetaat, benzalkoniumchloride en gezuiverd water

RVG-nummer: 22284

Prevalin