Prevalin Allerstop Cetirizine 10mg 14...

Prevalin Allerstop Cetirizine 10mg 14 tabletten

Prevalin Allerstop kopen? Ontdek de voordelen van Prevalin Allerstop tabletten

Ben je op zoek naar verlichting van hooikoortssymptomen en wil je hooikoortspillen kopen om je allergie onder controle te houden? Overweeg dan Prevalin Allerstop tabletten, een effectief product dat speciaal is ontworpen voor de behandeling van hooikoorts.

Waarom Prevalin Allerstop tabletten?

Prevalin is een vertrouwd merk als het gaat om de behandeling van hooikoorts, en Prevalin Allerstop tabletten bieden de volgende voordelen:

1. Effectieve verlichting van hooikoortssymptomen

Een van de belangrijkste voordelen van Prevalin Allerstop tabletten is de effectieve verlichting van hooikoortssymptomen. De actieve ingrediënten werken snel om jeukende ogen, een verstopte neus, niezen en andere allergische reacties te verminderen, zodat je snel weer comfortabel kunt ademen.

2. Langdurige werking

Prevalin Allerstop tabletten bieden langdurige verlichting van hooikoortssymptomen, waardoor je minder vaak tabletten hoeft in te nemen gedurende de dag. Dit maakt het gemakkelijker om je allergie onder controle te houden, zelfs tijdens drukke dagen.

3. Niet-sederend

Een bijkomend voordeel van Prevalin Allerstop tabletten is dat ze niet-sederend zijn, wat betekent dat ze geen slaperigheid veroorzaken. Je kunt ze veilig innemen en toch volledig functioneel blijven gedurende de dag.

Voordelen van Prevalin Allerstop

Hier zijn de belangrijkste voordelen van Prevalin Allerstop tabletten in een overzicht:

• Effectieve verlichting van hooikoortssymptomen
  • Langdurige werking voor minder tabletten per dag
  • Niet-sederend, geen slaperigheid

Hooikoortspillen of Hooikoorts pillen?

Je vraagt je misschien af of hooikoortspillen en hooikoorts pillen hetzelfde zijn. In feite worden deze termen vaak door elkaar gebruikt en verwijzen ze naar medicijnen die worden gebruikt om allergische reacties, waaronder hooikoorts, te behandelen. Prevalin Allerstop tabletten zijn specifiek ontworpen om hooikoortssymptomen te verlichten en vallen daarom onder de categorie hooikoortspillen of hooikoorts pillen.

Wat is de dosering van Prevalin Allerstop tabletten?

De volgende dosering wordt aangeraden bij Prevalin Allerstop tabletten:

Gebruik bij volwassenen en jongeren vanaf 12 jaar: Eenmaal daags 10 mg (1 tablet).
Gebruik bij kinderen van 6 tot 12 jaar: Tweemaal daags 5 mg (tweemaal daags een halve tablet).

Lees voor gebruik de bijsluiter

Samenstelling: Werkzame stof: Een filmomhulde tablet bevat 10 mg cetirizinedihydrochloride
Hulpstoffen: LACTOSEmonohydraat, microkristallijne cellulose, croscarmellose natrium, colloïdaal siliciumdioxide, magnesiumstearaat, titaniumdioxide (E171),
hypromellose (E464) en macrogol.

RVG-nummer: 115971

Prevalin