Hooikoortstabletten Loratadine 10 ST

350.719526

Waarom Hooikoortstabletten Loratadine gebruiken?

Effectieve verlichting van hooikoortssymptomen

Hooikoortstabletten Loratadine bieden effectieve verlichting bij hooikoortssymptomen. Het actieve ingrediënt, loratadine, helpt om de allergische reactie in het lichaam te verminderen. Hierdoor kunt u genieten van het buitenleven zonder last te hebben van jeukende ogen, een loopneus of niesbuien.

Lange werkingsduur

Een van de voordelen van Hooikoortstabletten Loratadine is de lange werkingsduur. Slechts één tablet kan tot wel 24 uur lang verlichting bieden, waardoor u de hele dag vrij kunt ademen zonder steeds opnieuw te hoeven doseren.

Non-drowsy formule

Hooikoortstabletten Loratadine hebben een non-drowsy formule, wat betekent dat ze geen slaperigheid veroorzaken. U kunt de tabletten veilig innemen en uw dagelijkse activiteiten voortzetten zonder belemmerd te worden door vermoeidheid.

Wanneer Hooikoortstabletten Loratadine gebruiken?

Hooikoortstabletten Loratadine kunnen worden gebruikt bij de behandeling van hooikoortssymptomen, zoals jeukende en rode ogen, een verstopte of lopende neus, niezen, en jeuk aan de keel of het gehemelte. Deze symptomen worden meestal veroorzaakt door allergische reacties op pollen, huisstofmijt of huisdieren. Het is aanbevolen om Hooikoortstabletten Loratadine in te nemen voordat u blootgesteld wordt aan allergenen, zoals bij het begin van het hooikoortsseizoen. Raadpleeg altijd de bijsluiter voor de juiste dosering en gebruiksinstructies. Hooikoortstabletten Loratadine zijn geschikt voor volwassenen en kinderen vanaf 6 jaar. Voor kinderen jonger dan 6 jaar is het raadzaam om een arts te raadplegen voordat u Hooikoortstabletten Loratadine gebruikt. Kortom, Hooikoortstabletten Loratadine bieden effectieve verlichting bij hooikoortssymptomen. Ze hebben een lange werkingsduur en een non-drowsy formule, waardoor u de hele dag vrij kunt ademen zonder slaperigheid. Gebruik Hooikoortstabletten Loratadine bij hooikoorts en volg de instructies voor een optimale werking. Raadpleeg een arts als de symptomen aanhouden of verergeren.

Samenstelling
Werkzame stoffen:  10 mg loratadine per tablet.
Hulpstoffen:  LACTOSE, magnesiumstearaat, maïszetmeel, microkristallijne cellulose.

Dosering
Dosering bij volwassenen en kinderen van 12 jaar en ouder
- De aanbevolen dosering is eenmaal daags 1 tablet (10 mg).

Dosering bij kinderen van 2 tot 12 jaar met een lichaamsgewicht van meer dan 30 kg: De aanbevolen dosering is eenmaal daags 1 tablet (10 mg).
- met een lichaamsgewicht van minder dan 30 kg: De aanbevolen dosering is eenmaal daags 1/2 tablet (5 mg).
- Hooikoortstabletten HTP Loratadine 10 mg is niet geschikt voor kinderen jonger dan 2 jaar

Healthypharm
Loratadine