Hot Coldrex 10 sachets

Hot Coldrex kopen?

Ben je op zoek naar verlichting bij verkoudheid en griep? Overweeg dan Hot Coldrex. Dit geneesmiddel is speciaal ontwikkeld om symptomen zoals koorts, keelpijn, hoofdpijn en verstopte neus te verlichten, zodat je je snel weer beter kunt voelen.

Waarom Hot Coldrex?

Hot Coldrex is een erkend merk als het gaat om verkoudheid en griepverlichting. Dit geneesmiddel biedt verschillende voordelen die het een populaire keuze maken:

Voordelen van Hot Coldrex:

1. Effectieve verlichting: Hot Coldrex bevat paracetamol, een bewezen pijnstiller en koortsverlagend middel, dat helpt bij het verminderen van koorts en het verlichten van hoofdpijn en lichaamspijn.

2. Speciaal voor keelpijn: Hot Coldrex heeft een variant, Coldrex Keelpijn, die is ontworpen om specifiek keelpijn te verlichten, een veelvoorkomend symptoom bij verkoudheid en griep.

3. Verstopte neus: Voor degenen die last hebben van een verstopte neus, biedt Hot Coldrex verlichting door de luchtwegen vrij te maken.

4. Gemakkelijk te bereiden: Hot Coldrex is beschikbaar in de vorm van poederzakjes die je eenvoudig kunt oplossen in heet water om een verkwikkende warme drank te maken.

5. Snelwerkend: De actieve ingrediënten in Hot Coldrex worden snel opgenomen in je lichaam, wat zorgt voor snelle verlichting van symptomen.

6. Verzachtend en verwarmend: De warme drank van Hot Coldrex is verzachtend voor je keel en kan je een comfortabel gevoel geven, vooral als je ziek bent.

Hoe werkt paracetamol in Hot Coldrex?

Het actieve bestanddeel paracetamol in Hot Coldrex werkt door de productie van prostaglandines in de hersenen te remmen. Prostaglandines zijn chemische stoffen die betrokken zijn bij pijn en koorts. Door de productie van prostaglandines te verminderen, helpt paracetamol bij het verminderen van pijn en koorts, waardoor je je comfortabeler kunt voelen tijdens verkoudheid en griep.

Voor welke leeftijd is Hot Coldrex geschikt?

Hot Coldrex is geschikt voor volwassenen en adolescenten vanaf 12 jaar oud. Het is belangrijk om de juiste dosering te volgen, zoals vermeld in de bijsluiter of zoals geadviseerd door een arts. Het overschrijden van de aanbevolen dosis kan schadelijk zijn voor de gezondheid.

Geschikt voor kinderen vanaf 12 jaar

Hot Coldrex kan veilig worden gebruikt door kinderen vanaf 12 jaar oud, maar het is essentieel om de dosering specifiek aan te passen aan de leeftijd en het gewicht van de persoon. Raadpleeg een arts of apotheker als je vragen hebt over het gebruik van Hot Coldrex bij adolescenten.

Voor welke leeftijd is Hot Coldrex geschikt?

Hot Coldrex is geschikt voor volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar oud. Het is belangrijk om de aanbevolen dosering te volgen, zoals vermeld in de bijsluiter. Het overschrijden van de aanbevolen dosis kan leiden tot bijwerkingen van paracetamol, zoals leverproblemen.

Wat is de dosering van Hot Coldrex?

De volgende dosering wordt aangeraden bij Hot Coldrex:

Volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar:

• Kinderen van 12 jaar (30 - 40 kg)  1 sachet  Maximaal 3 – 4 sachets per dag
  • Kinderen van 12 tot 15 jaar (40 – 55 kg) 1 sachet Maximaal 4 – 6 sachets per dag
  • Volwassenen en kinderen vanaf 15 jaar 1 - 2 sachets Maximaal 6 sachets per dag

Lees voor gebruik de bijsluiter.

Samenstelling
Werkzame stof: Paracetamol 500 mg / vitamine C 30 mg
Hulpstoffen: sucrose, citroenzuur (watervrij) (E330), natriumsaccharine (E954), natriumcitraat (E331), curcumine (E100), maïszetmeel (gedroogd), natrium cyclamaat (E952), colloidaal silica (watervrij) (E551), citroensmaak, maltodextrine, butylhydroxyanisol (E320), natriumascorbaat
(E301).