EHBO Koffer Richtlijn 2021
EHBO Koffer Richtlijn 2021

2021.1063
€ 43,45 € 45,74 -5%

EHBO Koffer Standaard model volgens norm van het Oranje Kruis. Koffer is dan ook voorzien van een Oranje Kruis certificaat sticker. Wordt geleverd inclusief ophangbeugel. Een volledige EHBO Kit voor zowel de zakelijke als particuliere markt. Voldoet aan de Arbowet.

Hoeveelheid Eenheidskorting U bespaart
6 7.5% € 20,58
Vanaf Aantal Korting Prijs incl btw
6 7.5% € 42,31

EHBO koffer richtlijn 2021 van het oranje kruis kopen?

Voor het bedrijf een EHBO koffer nodig, maar weet u niet welke goed aansluit bij de diensten die u aanbied? Verbandkoffer Standaard voor de laatste norm van het Oranje kruis is geschikt voor bedrijven, organisaties en verenigingen. De 82-delige EHBO koffer beschikt over alle materialen om eerste hulp te bieden. Check nu onze branche checker, waarin u kan zien welke EHBO koffer u nodig heeft voor uw bedrijf, organisatie of vereniging.

Op zoek naar een verbandkoffer of EHBO/BHV Koffer?

Iedere organisatie wordt door de Arbowet verplicht gesteld maatregelen te nemen op gebied van bedrijfshulpverlening en om onder meer een goed ingerichte EHBO-koffer te hebben. De Verbandkoffer BHV standaard model voldoet hieraan én ook aan de richtlijnen van Het Oranje Kruis. De verbandkoffer wordt ook geleverd inclusief Oranje Kruis certificaatsticker. Deze koffer is geschikt voor bedrijven met een laag bedrijfsrisico, zoals detail- en groothandel, kantoren, kinderopvang, scholen, hotels, sport-recreatie-toerisme, zorgsector, lichte industrie en logistiek.

Alle artikelen zijn in vakken geplaatst en worden afgeschermd met plexiglazen afdekplaten. Dit zorgt ervoor dat alle artikelen goed op hun plek blijven zitten en dat de koffer compact en overzichtelijk is. Er wordt aangeraden om de koffer te verzegelen met een controlesticker of verzegeling. Zo weet u of uw koffer nog compleet is en dus aan de richtlijnen voldoet of dat u de ontbrekende producten moet nabestellen.

Wat is het verschil tussen de 2016 & 2021 richtlijn van het oranje kruis?

Het grote verschil ligt in de toevoeging van materialen gericht op ernstige verwondingen, zoals een compressed gauze. Kijk via het volgende artikel wat het grote verschil is tussen de nieuwe richtlijn 2016 en 2021 van het Oranje kruis.

Naast een BHV verbandkoffer kunt u ook diverse andere BHV koffers en bijvoorbeeld A en B verbanddozen bestellen.

Aanraders op aanvulling bij uw BHV koffer zijn bijv. een pleisterautomaat ,BHV Vesten, Veiligheidsaanduidingen/Pictogrammen of een brandblusser.

Specificatie EHBO koffer richtlijn 2021

• Deze koffer is het meest geschikt voor bedrijven tot en met 10 personen
  • De houdbaarheidsdatum is 3-4 jaar
  • De afmeting  is 32 x 23 x 13 cm en wordt geleverd inclusief wandhouder en schroeven
  • Voorzien van binnenplaten aan beide zijden van de verbandkoffer
  • Voldoet/Gecertificeerd volgens de laatste richtlijn van Het Oranje Kruis
  • 82-delige EHBO Koffer
  • Voldoet aan Arbowet
Kleur
Oranje
Materiaal
ABS-Kunststof
Afmeting
32 x 23 x 13 cm
MHCI Products
Wandhouder
Geschikt voor
Horeca/Voedingsindustrie
School
Thuis
Werk
BHV Norm 2021
De navullingen van www.ehbo-centrum.nl voldoen aan de huidige eisen en zijn altijd voorzien van verse producten zodat u weer een tijd vooruit kunt.

Inhoud verbandkoffer 2021

Aantal