Eerste hulp deken 200x140cm

CD.10.0100

De EHBO Deken geproduceerd van 50% Katoen en 50% Polyester. Zorgt voor een aangenaam gebruik bij een noodsituatie.

Eerste hulp deken kopen? Wat is een eerste hulp deken?

Een royale deken met een stevige gestikte rand om rafelen te voorkomen. De dekens zijn licht en houden lucht vast in het cellulaire ontwerp en helpen daardoor een patiënt warm te houden. Wordt gebruikt om patient af te dekken, om benen omhoog te leggen of als hoofdkussen.
De natuurlijke vezels voorkomen irritatie bij een patient.

Wat is een eerste hulp deken?

Een eerste hulp deken, ook wel bekend als een warmtedeken of EHBO deken, is een speciale deken die is ontworpen om warmte vast te houden. De eerste hulp deken is uitermate geschikt voor gebruik bij sportverenigingen, EHBO verenigingen of bij bedrijven.

De eerste hulp deken wordt vaak gebruikt in noodsituaties, outdoor-activiteiten, EHBO-kits en bij hulpverlening om slachtoffers warm te houden en te beschermen tegen weersinvloeden.

Specificaties

• Afmeting: 200 x 140 cm
  • Verpakt per stuk
  • Geproduceerd van 50% katoen en 50% Polyester
  • Kleur: Blauw
  • Wasbaar tot 40°

De Eerste hulp deken kan meermalig gebruikt worden en is wasbaar tot 40°.

Materiaal
Katoen