Allerfre 10mg 14 tabletten

Allerfre 10mg 7 tabletten

Verlicht allergische symptomen (niezen, loopneus, jeuk, huiduitslag en oogirritatie).

Allerfre kopen? Ontdek de voordelen van Allerfre hooikoortstabletten

Ben je op zoek naar verlichting van hooikoortssymptomen en wil je hooikoortstabletten kopen om je allergie onder controle te houden? Overweeg dan Allerfre hooikoortstabletten, een effectief product dat speciaal is ontworpen voor de behandeling van hooikoorts.

Waarom Allerfre Hooikoortstabletten?

Allerfre is een bekend merk als het gaat om de behandeling van hooikoorts, en Allerfre hooikoortstabletten bieden de volgende voordelen:

1. Effectieve verlichting van hooikoortssymptomen

Een van de belangrijkste voordelen van Allerfre hooikoortstabletten is de effectieve verlichting van hooikoortssymptomen. De actieve ingrediënten werken snel om jeukende ogen, een loopneus, niezen en andere allergische reacties te verminderen, zodat je kunt genieten van een betere kwaliteit van leven tijdens het hooikoortsseizoen.

2. Langdurige werking

Allerfre hooikoortstabletten bieden langdurige verlichting van hooikoortssymptomen, waardoor je minder vaak tabletten hoeft in te nemen gedurende de dag. Dit maakt het gemakkelijker om je allergie onder controle te houden, zelfs tijdens drukke dagen.

3. Handige tabletten

Allerfre hooikoortstabletten zijn gemakkelijk in te nemen en kunnen met of zonder water worden ingenomen. Ze zijn handig voor dagelijks gebruik, zodat je je allergie onder controle kunt houden, waar je ook bent.

Voordelen van Allerfre

Hier zijn de belangrijkste voordelen van Allerfre hooikoortstabletten in een overzicht:

• Effectieve verlichting van hooikoortssymptomen
  • Langdurige werking voor minder tabletten per dag
  • Handige tabletvorm voor gemakkelijke inname

Hooikoortspillen of allergiepillen?

Je vraagt je misschien af of hooikoortspillen en allergiepillen hetzelfde zijn. In feite worden deze termen vaak door elkaar gebruikt en verwijzen ze naar medicijnen die worden gebruikt om allergische reacties, waaronder hooikoorts, te behandelen. Allerfre hooikoortstabletten zijn specifiek ontworpen om hooikoortssymptomen te verlichten en vallen daarom onder de categorie hooikoortspillen of allergiepillen.

Wat is de dosering van Allerfre tabletten?

De volgende dosering wordt aangeraden bij Allerfre tabletten tablet:

Dosering
Volwassenen en kinderen boven 12 jaar: eenmaal daags 1 tablet. Kinderen van 2-12 jaar: bij lichaamsgewicht boven 30 kg eenmaal daags 1 tablet. Bij lichaamsgewicht onder 30 kg eenmaal daags een halve tablet (5 mg).

Let op!
Niet gebruiken bij kinderen jonger dan 2 jaar en bij ernstige leverproblemen.

Samenstelling
Bevat 10 mg loratadine, lactose, magnesiumstearate, maiszetmeel.

Allerfre
Loratadine