Advil liquid caps 200mg 20 tab

Pijnstillend, koortsverlagend en ontstekingsremmend. Te gebruiken bij lichte tot matige pijn inclusief reumatische pijn, spierpijn, rugpijn, hoofdpijn, kiespijn, menstruatiepijn, koorts en ter verlichting van symptomen van verkoudheid en griep

Samenstelling
Bevat 200 mg vloeibare ibuprofen per capsule.

Dosering
Mag alleen gebruikt worden door volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar. Zonodig 1 tot 2 capsules iedere 4-6 uur. De capsules moeten met wat water worden ingenomen. Niet meer gebruiken dan 6 capsules (1.200 mg) per 24 uur.

Let op!
Niet gebruiken bij overgevoeligheid voor één van de bestanddelen van de capsule, voor acetylsalicylzuur of als andere pijnstillers bij u astma of benauwdheid door spierkramp in de luchtwegen, of ontsteking van het neusslijmvlies of netelroos veroorzaken. Niet gebruiken bij maagdarmontsteking, maagdarmbloeding, hersenbloeding of andere actieve bloeding, of aan een bloedziekte. Niet gebruiken als u een maagzweer hebt of hebt gehad, of bij zeer slecht functioneren van lever, hart of nieren. Niet gebruiken bij zwangerschap of tijdens periode van borstvoeding. Raadpleeg de bijsluiters bij gelijktijdig gebruik met andere (recept)geneesmiddelen. Bij twijfel, raadpleeg arts of apotheker.

Advil
Capsule
Ibuprofen

Waarom je UAD geneesmiddelen bestellen bij www.ehbo-centrum.nl?

• Betrouwbaarheid: www.ehbo-centrum.nl is een betrouwbare online drogisterij met een uitstekende staat van dienst. We leveren hoogwaardige producten en zorgen ervoor dat ze veilig bij je worden bezorgd. Meer dan 7500 positieve reviews vanuit onze klanten.
  • Ruime beschikbaarheid: We bieden alleen hoogwaardige en bekende UAD & AV middelen aan, zodat je altijd toegang hebt tot effectieve geneesmiddelen..
  • Snelle levering: Besteld voor 16:30, volgende dag afgeleverd.
  • Discrete verpakking: We respecteren je privacy en zorgen voor discrete verpakkingen bij al onze bestellingen.
  • Klantenservice: Onze vriendelijke en deskundige drogisten staan klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen bij het vinden van de juiste oplossing.