XtremeSafe EHBO Koffer waterdicht

LK.50.0100

Met de XtremeSafe koffer beschermt u uw materiaal en eerste hulp uitrusting perfect tegen Vocht e.........

Maat

Waterdichte EHBO koffer kopen? Altijd voorbereid, waar u ook bent

Waarom zou u een waterdichte EHBO koffer overwegen? Een waterdichte koffer biedt optimale bescherming voor uw EHBO-materialen, ongeacht de omgeving waarin u zich bevindt. Of u nu op een boot bent, aan het kamperen bent in de regen of bij een duikvereniging hoort, een waterdichte EHBO koffer zorgt ervoor dat uw verbandmiddelen altijd droog en bruikbaar blijven.

Waarom een waterdichte EHBO koffer?

Een waterdichte EHBO koffer is essentieel voor situaties waarin uw EHBO-materialen kunnen worden blootgesteld aan water, vocht of extreme weersomstandigheden. Regen, zeewater, stof of modder kunnen de kwaliteit van uw verbandmiddelen negatief beïnvloeden, waardoor ze onbruikbaar worden wanneer u ze het meest nodig heeft. Een waterdichte koffer voorkomt dat water of vocht binnendringt, waardoor uw EHBO-materialen in topconditie blijven en klaar zijn voor gebruik op elk moment.

Altijd voorbereid, waar u ook bent

Of u nu een duikvereniging heeft en een EHBO koffer nodig heeft voor op de boot, of dat u graag op avontuurlijke outdoor-trips gaat, een waterdichte EHBO koffer zorgt ervoor dat u altijd voorbereid bent op noodgevallen. Ongeacht de weersomstandigheden of de omgeving waarin u zich bevindt, u kunt erop vertrouwen dat uw verbandmiddelen droog en beschermd blijven in een waterdichte koffer.

Daarnaast is een lege EHBO koffer uitermate geschikt voor duikverenigingen. U kunt uw eigen EHBO-kit op maat maken, volledig afgestemd op de specifieke behoeften van uw duikactiviteiten. Voeg de nodige verbandmiddelen en medicatie toe, zodat u altijd de juiste hulp kunt bieden in geval van een ongeval tijdens het duiken.

Investeer in veiligheid

Een waterdichte EHBO koffer is een investering in uw veiligheid en die van anderen. Het biedt gemoedsrust en zorgt ervoor dat u altijd snel kunt handelen in noodsituaties, zonder u zorgen te maken over de staat van uw verbandmiddelen. Met een waterdichte koffer kunt u zich concentreren op wat echt belangrijk is: de gezondheid en veiligheid van uzelf en anderen.

Wacht niet tot het te laat is. Bestel vandaag nog uw waterdichte EHBO koffer en wees altijd voorbereid, waar u ook bent.

Met de XtremeSafe koffer beschermt u uw materiaal en eerste hulp uitrusting perfect tegen Vocht en Vuil.

• Behuizing van ABS-kunststof, corrosiebestendig
  • Drukcompensatieventiel
  • Vaste Klemsluitingen
  • Oogjes voor veiligheidsslot of verzegeling
  • Water- en Stofbestendig IP 67

Deze koffer kan worden gebruikt in de lucht- en scheepvaart. Geschikt voor electronische, medische, fotografische en militaire uitrusting.
Het ABS materiaal biedt een totale bescherming van de inhoud van de koffer tegen schokken, water en allerlei gure weersomstandigheden

Beschikbaar in kleuren: oranje of zwart, verkrijgbaar in 3 maten:

Maat Afmeting Buitenzijde Afmeting Binnenzijde
Klein 336 x 300 x 148 mm 300 x 225 x 132 mm