HEKA Verbandkoffer HACCP

700_1065

De HEKA verbandkoffer medimulti HACCP BHV  is een blauwe ABS verbandkoffer, met vaste vakindeling, plexiglas binnenkleppen en wordt geleverd met een wandbeugel. Deze verbandkoffer is gevuld met producten, volgens de richtlijn van het Oranje Kruis.De EHBO Kit is speciaal geschikt voor de horeca en voedingsindustrie. In deze koffer bevinden zich onder andere blauwe pleisters, met een detecteerbare aluminiumstrip.

Afmeting:  32 x 22,5 x 12 cm

HEKA verbandkoffer voor de voedingsindustrie kopen?

Voor het bedrijf een EHBO koffer nodig, maar weet u niet welke goed aansluit bij de diensten die u aanbied? De EHBO koffer HACCP voor de laatste norm van het Oranje kruis is geschikt voor bedrijven, organisaties en verenigingen. De 84-delige EHBO koffer beschikt over alle materialen om eerste hulp te bieden. Check nu onze branche checker, waarin u kan zien welke EHBO koffer u nodig heeft voor uw bedrijf, organisatie of vereniging.

Verbandkoffer HACCP blauw

De HEKA verbandkoffer medimulti is geschikt voor onder andere: café, restaurant, (professionele) keukens, culinaire (buiten) activiteiten, horeca leveranciers, voedingsmiddelen industrie en dergelijken. Daarnaast voldoet de inhoud van deze koffer ook aan de richtlijnen van Het Oranje Kruis.

Wat is het verschil tussen een oranje en blauwe verbandkoffer?

Het verschil met de rode/oranje EHBO Kit en de blauwe EHBO Koffer is dat de in de rode verbandkoffers alleen blauwe pleister, hechtpleisters en vingerdops in worden toegevoegd. In de blauwe verbandkoffers zijn alle verbandmaterialen blauw. In de blauwe HACCP ehbo producten zitten metalen deeltjes, zodat deze beter opgespoord kunnen worden door bijvoorbeeld een metaaldetector waar met voeding wordt gewerkt.

Deze verbandkoffer is gemaakt van stootvast en krasvrij ABS materiaal en heeft een praktische indeling met plexiglazen afdekplaten en een gemakkelijke wandbeugel. Er wordt aangeraden om de koffer te verzegelen met een controlesticker of pull tite. Zo weet u of uw koffer nog compleet is en dus aan de richtlijnen voldoet of dat u de ontbrekende producten moet nabestellen.

Waarom een EHBO-koffer voor de Horeca?

Sinds 1995 is de HACCP wet (Hazard Analysis Critical Control Points) verplicht voor bedrijven die met voedsel werken. Vanuit de Europese Unie is vastgesteld dat elke bedrijf wat zich bezighoud met voedsel moet voldoen aan de laatste richtlijnen van de HACCP regelgeving door bijvoorbeeld een Verbandkoffer voor de voedingsindustrie in huis te hebben of bijvoorbeeld met bepaalde hygiene producten te werken als wegwerphandschoenen en schoenovertrekken. (Hygiënecode horeca)

Specificaties HEKA verbandkoffer HACCP

• Verbandkoffer geschikt voor de horeca en voedselindustrie
  • Gemaakt van stootvast en krasvrij ABS materiaal
  • Afmeting is 32 x 22,5 x 12 cm en wordt geleverd inclusief wandhouder
  • De koffer is te gebruiken tot en met 10 personen

Een mogelijke toevoeging op deze verbandkoffer kan een Quickfix pleisterdispenser HACCP zijn. Zo hoeft u minder vaak de BHV verbandkoffer te openen. De meest gebruikte EHBO producten zijn namelijk pleisters.

Blauw
Foodgrade
Materiaal
ABS