Verbandkoffer BHV XL model

EHBO Koffer Standaard volgens de laatste norm van Oranje Kruis geleverd inclusief ophangbeugel. Een volledige EHBO Kit voor zowel de zakelijke als particuliere markt. Groot model verbandkoffer, geschikt voor extra toevoegingen van de EHBO vulling.

Voor het bedrijf een EHBO koffer nodig, maar weet u niet welke goed aansluit bij de diensten die u aanbied? Verbandkoffer Standaard voor de laatste norm van het Oranje kruis is geschikt voor bedrijven, organisaties en verenigingen. De 82-delige EHBO koffer beschikt over alle materialen om eerste hulp te bieden. Check nu onze branche checker, waarin u kan zien welke EHBO koffer u nodig heeft voor uw bedrijf, organisatie of vereniging.

Op zoek naar een verbandkoffer of EHBO/BHV Koffer?

Iedere organisatie wordt door de Arbowet verplicht gesteld maatregelen te nemen op gebied van bedrijfshulpverlening en om onder meer een goed ingerichte EHBO-koffer te hebben. De BHV verbandkoffer XL voldoet hieraan én ook aan de recente richtlijnen van Het Oranje Kruis. De verbandkoffer wordt ook geleverd inclusief Oranje Kruis certificaat sticker. Deze koffer is geschikt voor bedrijven met een laag bedrijfsrisico, zoals detail- en groothandel, kantoren, kinderopvang, scholen, hotels, sport-recreatie-toerisme, zorgsector, lichte industrie en logistiek en is het meest geschikt voor bedrijven tot en met 25 personen.

De verbandkoffer BHV XL is het grotere model van de standaard verbandkoffer. In deze variant zitten dezelfde artikelen als in de BHV standaard koffer, maar in deze grotere koffer is het ook mogelijk om extra BHV en/of EHBO producten in op te bergen. Deze producten kunt u ook los bij ons bestellen zodat u de koffer direct kunt aanvullen. Hierdoor is deze koffer dus geschikt voor meer personen.

Alle artikelen zitten in twee verschillende compartimenten en in vakken afgedekt met plexiglazen afdekplaten. Dit zorgt ervoor dat alle producten ook bij het openen op zijn plaats blijven. Het is aan te raden om de koffers te verzegelen door middel van een controlesticker of een verzegeling. Zo weet u precies of de koffer open is geweest en kunt u indien nodig de ontbrekende producten nabestellen.

Aanraders op aanvulling bij uw BHV koffer zijn bijv. een pleisterautomaat ,BHV Vesten, Veiligheidsaanduidingen/Pictogrammenof eenbrandblusser.

Wat is het verschil tussen de 2016 & 2021 richtlijn van het oranje kruis?

Het grote verschil ligt in de toevoeging van materialen gericht op ernstige verwondingen, zoals een compressed gauze. Kijk via het volgende artikel wat het grote verschil is tussen de nieuwe richtlijn 2016 en 2021 van het Oranje kruis.

Specificaties Verbandkoffer XL model

• De houdbaarheidsdatum van deze koffer is 3-4 jaar. Na deze datum zijn producten niet meer steriel en kan de kwaliteit en de antibacteriële werking van het product niet meer gewaarborgd worden.
  • De afmeting van deze koffer is 43 x 30 x 16 cm en wordt geleverd inclusief wandhouder en schroeven
  • Geschikt voor bedrijven tot en met 25 personen
  • Geschikt voor bedrijven met een laag bedrijfsrisico

Een mogelijke toevoeging op deze verbandkoffer kan een Quickfix pleisterdispenser zijn. Zo hoeft u minder vaak de BHV verbandkoffer te openen. De meest gebruikte EHBO materialen zijn namelijk pleisters.

Oranje
Materiaal
ABS
PP
Afmeting
43 x 30 x 16 cm
Wandhouder
Medisch Hulpmiddel
Geschikt voor
Thuis
Werk
BHV Norm 2016
De navullingen van www.ehbo-centrum.nl voldoen aan de huidige eisen en zijn altijd voorzien van verse producten zodat u weer een tijd vooruit kunt.

• 10  Wondpleisters Textiel 10x6 cm
  • 20  Pleisterstrips Waterafstotend PE assorti
  • 5    Vingerbobs wit maat L
  • 12  Hechtstrips 76 mm