Verbandkoffer BHV standaard model
  • Aanbieding!
Verbandkoffer BHV standaard model

EHBO Koffer Standaard model volgens norm van het Oranje Kruis. Koffer is dan ook voorzien van een Oranje Kruis certificaat sticker. Wordt geleverd inclusief ophangbeugel. Een volledige EHBO Kit voor zowel de zakelijke als particuliere markt. Voldoet aan de Arbowet.

Hoeveelheid Eenheidskorting U bespaart
6 12.5% € 26,22
12 15% € 62,92
Vanaf Aantal Korting Prijs incl btw
6 12.5% € 30,59
12 15% € 29,71

Voor het bedrijf een EHBO koffer nodig, maar weet u niet welke goed aansluit bij de diensten die u aanbied? Verbandkoffer Standaard voor de laatste norm van het Oranje kruis is geschikt voor bedrijven, organisaties en verenigingen. De 82-delige EHBO koffer beschikt over alle materialen om eerste hulp te bieden. Check nu onze branche checker, waarin u kan zien welke EHBO koffer u nodig heeft voor uw bedrijf, organisatie of vereniging. De verbandkoffer standaard is de meeste verkochte koffer voor bedrijven, organisaties, instellingen en scholen.

Op zoek naar een verbandkoffer of EHBO/BHV Koffer?

Iedere organisatie wordt door de Arbowet verplicht gesteld maatregelen te nemen op gebied van bedrijfshulpverlening en om onder meer een goed ingerichte EHBO-koffer te hebben. De Verbandkoffer BHV standaard model voldoet hieraan én ook aan de richtlijnen van Het Oranje Kruis. De verbandkoffer wordt ook geleverd inclusief Oranje Kruis certificaatsticker. Deze koffer is geschikt voor bedrijven met een laag bedrijfsrisico, zoals detail- en groothandel, kantoren, kinderopvang, scholen, hotels, sport-recreatie-toerisme, zorgsector, lichte industrie en logistiek.

Alle artikelen zijn in vakken geplaatst en worden afgeschermd met plexiglazen afdekplaten. Dit zorgt ervoor dat alle artikelen goed op hun plek blijven zitten en dat de koffer compact en overzichtelijk is. Er wordt aangeraden om de koffer te verzegelen met een controlesticker of verzegeling. Zo weet u of uw koffer nog compleet is en dus aan de richtlijnen voldoet of dat u de ontbrekende producten moet nabestellen.

Wat is  verschil tussen de Verbandkoffer BHV standaard model en de verbandkoffer A?

In de wereld van eerste hulp zijn de BHV verbandkoffer en de A verbandkoffer twee veelvoorkomende termen. Maar wat onderscheidt deze twee kits nu precies? Eenvoudig gezegd ligt het verschil vooral in de inhoud en de toepassing ervan. Een BHV verbandkoffer is speciaal ontworpen om te voldoen aan de behoeften van Bedrijfshulpverleners. Deze koffer bevat materialen die gericht zijn op veelvoorkomende bedrijfsongevallen, zoals brandwonden of beknellingen. Aan de andere kant richt de A verbandkoffer zich meer op algemene eerstehulptaken. De inhoud is breder en kan worden gebruikt in uiteenlopende situaties, van kleine snijwonden tot grotere verwondingen. Kortom, terwijl de BHV verbandkoffer is geoptimaliseerd voor specifieke bedrijfsomgevingen, biedt de A verbandkoffer een algemenere set hulpmiddelen voor diverse noodsituaties. Bij het kiezen tussen de twee is het belangrijk om rekening te houden met de specifieke behoeften van uw omgeving. De BHV verbandkoffer heeft bijvoorbeeld meer kompressen en verbanden en de A koffer is voorzien van wattenrollen en losse watten.

Naast een BHV verbandkoffer kunt u ook diverse andere BHV koffers en bijvoorbeeld A en B verbanddozen bestellen.

Aanraders op aanvulling bij uw BHV koffer zijn bijv. een pleisterautomaat ,BHV Vesten, Veiligheidsaanduidingen/Pictogrammen of een brandblusser.

Specificaties verbandkoffer standaard model

• Deze koffer is het meest geschikt voor bedrijven tot en met 10 personen
  • De houdbaarheidsdatum is 3-4 jaar
  • De afmeting  is 32 x 23 x 13 cm en wordt geleverd inclusief wandhouder en schroeven
  • Voorzien van binnenplaten aan beide zijden van de verbandkoffer
  • Voldoet/Gecertificeerd volgens de laatste richtlijn van Het Oranje Kruis
  • 82-delige EHBO Koffer
  • Voldoet aan Arbowet

Tip: Het Oranje Kruis heeft een aantal aanvullingen op de EHBO inhoud van de verbandkoffer die handig zijn om aan de inhoud bij te vullen: Tourniquet, eilandpleister, zalfkompres, oogspoelfles, oogkompres, brandwondenkompres, coolpack of 3M FFP2 masker.

Oranje
Materiaal
ABS
PP
Afmeting
32 x 23 x 13 cm
Wandhouder
Medisch Hulpmiddel
Geschikt voor
Thuis
Werk
BHV Norm 2021
De navullingen van www.ehbo-centrum.nl voldoen aan de huidige eisen en zijn altijd voorzien van verse producten zodat u weer een tijd vooruit kunt.

• 10  Wondpleisters Textiel 10x6 cm
  • 20  Pleisterstrips Waterafstotend PE assorti
  • 5    Vingerbobs wit maat L
  • 12  Hechtstrips 76 mm