Verbandkoffer BHV Compact
Verbandkoffer BHV Compact

VK.20.0100
€ 33,19 € 35,88 -8%

EHBO Koffer Compact bevat alle ehbo artikelen voor een bedrijf of organisatie. Afmeting: 32 x 23 x 13 cm.  Wordt geleverd inclusief wandhouder en bevestigingsmateriaal. Voldoet aan de ARBO wetgeving.

Hoeveelheid Eenheidskorting U bespaart
12 10% € 43,06
48 12.5% € 215,30
Vanaf Aantal Korting Prijs incl btw
12 10% € 32,29
48 12.5% € 31,40

Goedkope verbandkoffer kopen? Uitgebreide EHBO-koffer voor een voordelige prijs!

Voor het bedrijf een EHBO kit nodig, maar weet u niet welke goed aansluit bij de diensten die u aanbied? De EHBO koffer Compact voor de laatste norm van het Oranje kruis is geschikt voor bedrijven, organisaties en verenigingen. De 86-delige EHBO koffer beschikt over alle materialen om eerste hulp te bieden. Check nu onze branche checker, waarin u kan zien welke EHBO koffer u nodig heeft voor uw bedrijf, organisatie of vereniging. De verbandkoffer Compact is een goedzichtbare koffer door de felrode/oranje kleur en zo goed zichtbaar in een kantoorpand, magazijn of huis.

Iedere organisatie wordt door de Arbowet verplicht gesteld maatregelen te nemen op gebied van bedrijfshulpverlening en om onder meer een goed ingerichte EHBO-koffer op locatie aanwezig te hebben. De BHV compact verbandkoffer voldoet hieraan en is geschikt voor onder andere detail- en groothandel, kantoren, kinderopvang, scholen, hotels, sport-recreatie-toerisme, zorgsector, lichte industrie en logistiek. Dit zijn dus bedrijven met een laag bedrijfsrisico.

Alle artikelen zijn in vakken geplaatst en afgeschermd met plexiglazen afdekplaten. Dit zorgt ervoor dat alle artikelen goed op hun plek blijven zitten en dat de koffer compact en overzichtelijk is.

Het verschil met de BHV standaard verbandkoffer en de BHV compact koffer is dat de compact verbandkoffer voldoet aan de oude Oranje Kruis richtlijnen en de standaard koffer voldoet aan de huidige richtlijnen.  Echter is de compact verbandkoffer prima geschikt om te gebruiken. De EHBO koffer compact voldoet aan de Arbowetgeving.

Wanneer heb ik een verbandkoffer compact nodig?

De koffer is het meest geschikt voor bedrijven tot en met 10 personen. Houdbaarheidsdatum is 3-4 jaar. Na deze datum zijn de producten niet meer steriel en kan de kwaliteit en de antibacteriële werking van het product niet meer gewaarborgd worden.

Specificatie Verbandkoffer BHV Compact

• Compacte koffer met vakverdeling
  • Sluiting: Draaisluiting
  • Afmeting: 32 x 23 x 13 cm