Helpdesk Software

Veelgestelde Vragen

Klik op onderstaand veelgestelde vragen voor meer informatie

Waarom moet ik mij registreren?

Indien u vaker op het Internet spullen koopt hoeft u zich bij sommige webwinkels niet te registreren. Officieel registreert u zich niet maar uw gegevens moeten natuurlijk wel worden opgeslagen anders zou uw bestelling niet kunnen worden verwerkt.

Wij kiezen voor registratie om een goede service te waarborgen en de aflevering van uw bestelling zo efficiënt en snel mogelijk te realiseren.
Uw gegevens worden nooit aan derden doorgegeven anders dan nodig voor aflevering.

Mag ik producten retourneren?

Retourzending
Na ontvangst van het product heeft u een afkoelingsperiode van 14 dagen binnen welke u zonder opgave van redenen de overeenkomst kunt ontbinden en het product retourneren.
U dient wel de volgende regels te respecteren:
1. Stuur ons een email waarin u aangeeft dat u uw bestelling wenst te retourneren met vermelding van het bestelnummer. Graag verzoeken wij u, maar u bent hiertoe niet verplicht, op te geven waarom u wenst te retourneren.
2. Doe een copie van uw bestelling bij de retourzending.
3. Product(en) dienen compleet en onbeschadigd te zijn en indien mogelijk in de originele verpakking. Indien sprake is van verzegelde producten dient het zegel niet verbroken te zijn.
4. U dient zelf zorg te dragen voor het retour zenden en de daaraan verbonden kosten met uitzondering van een terecht beroep op de -niet goed-geld terug- regeling.

Wij controleren uw retourzending en bevestigen de ontvangst vervolgens per email.
Onze administratieve afdeling zal dan binnen 14 dagen het origineel betaalde bedrag inclusief verzendkosten en BTW aan u retour storten.
 

KLIK HIER om Formulier Herroeping Aankoop te downloaden (u bent niet verplicht dit in te vullen)

Niet-Goed-Geld-Terug regeling

  • EHBO-Centrum.nl (De aanbieder) staat ervoor in dat de geleverde producten en/of diensten aan de overeenkomst beantwoorden en voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties.
  • De aanbieder betaalt het volledige aankoopbedrag terug als aanstonds na levering cq. ontdekking blijkt dat de producten of diensten niet goed zijn of anders zijn dan de bestelde producten of diensten.
    De aanbieder zal verzoeken om herstel, vervanging of levering van het gebrek of het ontbrekende honoreren.
  • Alle retourzendingen vinden zo snel mogelijk plaats en in ieder geval binnen 14 dagen nadat de consument zijn klacht kenbaar heeft gemaakt bij de aanbieder.
  • De consument is gehouden binnen een redelijke termijn (bekwame tijd) na constatering van het gebrek, daarvan melding te doen bij de aanbieder. De consument zal de ontvangen producten direct na melding en voor rekening van de aanbieder terugzenden.

  • Webshopkeurmerk

  • storing1606

Productgroepen