Synthetische wattenrol 300 x 10 cm 1ST

Synthetische wattenrol 300 x 10 cm.........

Hoeveelheid Eenheidskorting U bespaart
25 5% € 1,13
50 10% € 4,52
Vanaf Aantal Korting Prijs incl btw
25 5% € 0,86
50 10% € 0,81

Op zoek naar Synthetische Watten? Kies voor Hoogwaardige Medische Kwaliteit!

Als u op zoek bent naar hoogwaardige synthetische watten, dan zijn onze wattenrollen precies wat u nodig heeft. Deze watten zijn van uitstekende medische kwaliteit en voldoen aan de hoogste normen voor hygiëne en veiligheid.

Wat is een Wattenrol?

Een wattenrol is een veelzijdig medisch verbandmiddel dat wordt gebruikt in diverse situaties. Het bestaat uit synthetische watten die opgerold zijn tot een compacte rol. Deze watten zijn zacht en pluizig, waardoor ze ideaal zijn voor het aanbrengen van drukverbanden, het beschermen van wonden en het absorberen van vocht.

Onze wattenrollen zijn gemaakt van hoogwaardige materialen die niet irriteren en een goede luchtcirculatie mogelijk maken. Ze zijn hypoallergeen en veilig te gebruiken op alle huidtypes.

Waarom Kiezen voor Onze Synthetische Watten?

Onze wattenrollen zijn ontworpen met zorg voor uw comfort en veiligheid. Ze zijn gemakkelijk in gebruik en kunnen op maat worden geknipt voor verschillende toepassingen. Of u nu een kleine wond wilt bedekken of een stevig drukverband wilt aanleggen, onze wattenrollen bieden de nodige ondersteuning.

Daarnaast zijn onze synthetische watten hypoallergeen, waardoor ze geschikt zijn voor gevoelige huidtypes en mensen met allergieën. De watten zijn ook sterk absorberend, wat helpt bij het opnemen van vocht en het bevorderen van een snelle genezing van wonden.

Bestel Nu Uw Synthetische Watten en Verzeker U van Kwaliteit

Wacht niet langer en bestel nu uw synthetische wattenrollen van hoogwaardige medische kwaliteit. Met onze watten kunt u vertrouwen op een veilige en effectieve behandeling van wonden en letsels. Voeg ze toe aan uw EHBO-uitrusting, medicijnkastje of verbanddoos voor thuis of professioneel gebruik.

Wij staan garant voor de kwaliteit van onze producten en leveren snel aan huis. Bestel vandaag nog en verzeker uzelf van hoogwaardige synthetische watten die aan al uw medische behoeften voldoen!

De synthetische watten wordt gebruikt bij het aanleggen van een drukverband. De watten zorgen ervoor dat er een gelijkmatige verdeling komt van de druk rondom de verstuiking of kneuzing. Gebruik hier bijvoorbeeld een ideaal windsel of steunwindsel voor.

Synthetische watten kopen of bestellen?

• luchtdoorlatend
  • Geproduceerd van hoogwaardig polyester
  • Voorkomt drukplekken en zorgt voor een gelijke verdeling van de druk
  • Absorberend

Waar worden verbandwatten voor gebruikt?

De synthetische watten wordt gebruikt bij het leggen van een drukverband denk hieraan bij een verwonding door vallen of stoten of een ongeluk op de fiets of sportvereniging. Deze ongelukken veroorzaken verstuikingen, bloedingen en kneuzingen en worden verzorgd met een drukverband waarbij, een zwachtel en wattenrol worden gebruikt. Zorg met de watten ervoor dat het lichaamsdeel niet afgekneld wordt.

De verbandwatten zijn verkrijgbaar in verschillende afmetingen en breedtes.

In de wereld van Eerste hulp verlening & Bedrijfshulpverling worden de synthetische watten ook wel verbandwatten, of watten genoemd. Zorg ervoor dat het watten altijd aanwezig is bij elke sportvereniging of school.

Wat is het verschil tussen verbandwatten en synthetische watten?

Synthetische watten zijn gemaakt van polyster en verbandwatten zijn geproduceerd van 100% katoen. De Synthetische watten zijn verpakt op rol waar de verbandwatten zigzaggend zijn geproduceerd. Beide producten worden gebruikt voor het aanleggen van een drukverband.

• Afmeting: 300 x 10 cm (L x B)
  • Verkrijgbaar in verschillende maten en eenheden
Materiaal
Polyester