Sporttape 3,75cm x 10meter 12 rollen

De sporttape wordt veelal gedragen bij het herstel en ondersteuning van spieren en gewrichten tijdens het sporten. De tape wordt ook gebruikt om blessures te voorkomen. Verpakt per 12 rollen van 3,75cm bij 10 meter.

Hoeveelheid Eenheidskorting U bespaart
12 10% € 39,16
Vanaf Aantal Korting Prijs incl btw
12 10% € 29,37

Sporttape kopen? Een onmisbare ondersteuning voor sporters!

Wanneer heb ik sporttape nodig?

Sporttape is een essentieel hulpmiddel voor sporters van alle niveaus, of je nu actief bent in een sportvereniging, sportschool, of onder behandeling bent bij een fysiotherapeut. Het biedt een effectieve en betrouwbare ondersteuning en bescherming tijdens het sporten, waardoor blessures kunnen worden voorkomen en bestaande blessures kunnen worden behandeld. Sporttape kan worden gebruikt voor verschillende doeleinden, zoals het stabiliseren van gewrichten, het ondersteunen van spieren, het verminderen van zwelling en het beschermen van gevoelige gebieden. Het is een veelzijdig hulpmiddel dat kan worden aangepast aan de specifieke behoeften van elke sporter. Of je nu worstelt met een eerdere blessure of simpelweg extra ondersteuning wilt tijdens het sporten, sporttape is een waardevolle aanvulling op jouw sportuitrusting.

Professionele ondersteuning voor sporters

Onze sporttape is van hoogwaardige kwaliteit en wordt veelvuldig gebruikt door professionele sporters en fysiotherapeuten. Het is gemaakt van duurzaam materiaal dat lang meegaat, zelfs bij intensief gebruik. Het aanbrengen van de sporttape is eenvoudig en effectief, dankzij de uitstekende hechting en elasticiteit. Hierdoor blijft de tape goed op zijn plaats zitten, zelfs tijdens intensieve trainingen en wedstrijden. Daarnaast biedt onze sporttape een uitstekende ondersteuning zonder de bewegingsvrijheid te beperken. Dit stelt sporters in staat om op hun best te presteren, terwijl ze tegelijkertijd beschermd worden tegen mogelijke blessures.

Veelzijdigheid voor elke sporter

Onze sporttape is geschikt voor verschillende sporten en activiteiten, van hardlopen en voetbal tot tennis en gewichtheffen. Het is ideaal voor het behandelen en voorkomen van blessures aan de enkels, knieën, polsen, schouders en andere gevoelige gebieden. Of je nu een professionele atleet bent of een recreatieve sporter, onze sporttape biedt de juiste ondersteuning en bescherming om jouw prestaties te verbeteren en jouw plezier in het sporten te vergroten.

Sporttape kopen? Investeer in jouw sportieve toekomst!

Als sporter is jouw gezondheid en welzijn van het grootste belang. Met onze sporttape investeer je in een product dat jouw prestaties verbetert en blessures helpt voorkomen. Kies voor de professionele ondersteuning en veelzijdigheid van onze sporttape en zorg ervoor dat je altijd klaar bent om jouw sportieve doelen te bereiken. Sporttape kopen? Maak de juiste keuze voor jouw sportieve toekomst met onze hoogwaardige sporttape, geschikt voor fysiotherapiepraktijken, sportverenigingen, sportscholen en alle sporters die streven naar succes!

De sporttape zorgt ervoor dat  spieren, gewrichten en banden die aan het herstellen zijn beschermt zijn en ondersteeund worden tijdens het sporten. De tape wordt door sporters veelal ook gedragen om blessures te voorkomen. Onze sporttape heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding en is ideaal voor sporters.

Op zoek naar sporttape in grote aantallen als professioneel, chroom niet en contact ons om de mogelijkheden te bespreken. Op factuur bestellen als bedrijf of praktijk is mogelijk. Wie bieden ook Toco tholin balsem of massage olie aan voor de sportproffesional.

Hoe gebruik ik sporttape?

1. Om de tape aan te brengen moet uw huid schoon en vetvrij zijn.
  2. Zorg er ook voor dat de huid kaal is bij het intapen, dan blijft het verband beter zitten en het voorkomt pijn bij het eraf halen.
  3. Bij het verwijderen van de sporttape dient u voorzichtig te zijn. Het beste is om de sporttape te verwijderen door middel van warm water. U kan ook de tape remover van HeltiQ gebruiken voor het verwijderen van tape.

Producteigenschappen

• Betrouwbare kleefkracht
  • Met de hand te scheuren in lengte en breedte
  • Waterafstotend
  • Latexvrije kleefstof
  • Afmeting: Breedte 3,75 centimeter x Lengte 10 meter
  • De sporttape wordt per 12 geleverd

Met de Cavilon spray van 3M beschermt u de huid tegen oneffenheden en wordt ervoor gezorgd dat de huid in optimale staat blijft. Tip: Houd de huid/spieren soepel met tijgerbalsem voor het sporten.

Wit
Afmeting