Sana First Aid Sporttape 10 meter x 3,75 cm

SPT.10.0110

De Sana First Aid Sporttape wordt gedragen bij het ondersteunen en herstellen van de spieren, banden en gewrichten tijdens het sporten. De Sana First Aid Sporttape wordt verpakt per 1 rol van 10 meter Lang bij 3,75 centimeter Breed.

Hoeveelheid Eenheidskorting U bespaart
12 10% € 4,70
Vanaf Aantal Korting Prijs incl btw
12 10% € 3,53

Sporttape kopen? Kies voor de kwaliteit van Sanaplast sporttape!

Waarom Sanaplast sporttape?

Sanaplast sporttape is de ideale keuze voor sporters van alle niveaus, of je nu actief bent bij een sportvereniging, sportschool, of onder behandeling bent bij een fysiotherapeut. Onze sporttape is van hoogwaardige kwaliteit en biedt uitstekende ondersteuning en bescherming tijdens het sporten. De tape is gemaakt van duurzaam materiaal dat lang meegaat, zelfs bij intensieve trainingen en wedstrijden. Het biedt een effectieve stabilisatie van gewrichten en ondersteuning van spieren, waardoor blessures kunnen worden voorkomen en bestaande blessures kunnen worden behandeld. Sanaplast sporttape heeft een uitstekende hechting en elasticiteit, waardoor het goed op zijn plaats blijft zitten tijdens het sporten. Het biedt sporters de vrijheid om te bewegen zonder de angst voor blessures. Daarnaast is onze sporttape verkrijgbaar in verschillende breedtes en lengtes, zodat je het kunt aanpassen aan jouw specifieke behoeften en het gewenste lichaamsdeel.

Kan ik zelf sporttape aanbrengen?

Ja, je kunt zelf sporttape aanbrengen met behulp van onze Sanaplast sporttape. Het aanbrengen van de tape is eenvoudig en effectief, zelfs als je geen professionele fysiotherapeut bent. Om het beste resultaat te behalen, raden we aan om eerst advies in te winnen bij een fysiotherapeut of sportprofessional over de juiste technieken voor het aanbrengen van de tape. Zij kunnen je laten zien hoe je de tape op de juiste manier kunt aanbrengen voor de gewenste ondersteuning en bescherming. Met een beetje oefening kun je zelf sporttape aanbrengen voor specifieke lichaamsdelen, zoals de enkels, knieën, polsen, schouders en andere gevoelige gebieden. Dit stelt je in staat om op jouw gemak te trainen en te sporten, wetende dat je de juiste ondersteuning hebt.

Sanaplast sporttape kopen? Investeer in jouw sportieve prestaties!

Als sporter is jouw gezondheid en welzijn van het grootste belang. Met Sanaplast sporttape investeer je in een product dat jouw prestaties verbetert en blessures helpt voorkomen. Kies voor de kwaliteit en betrouwbaarheid van Sanaplast sporttape en zorg ervoor dat je altijd klaar bent om jouw sportieve doelen te bereiken. Sporttape kopen? Maak de juiste keuze voor jouw sportieve prestaties met onze hoogwaardige Sanaplast sporttape, geschikt voor fysiotherapiepraktijken, sportverenigingen, sportscholen en alle sporters die streven naar succes! Wie bieden ook Toco tholin balsem of massage olie aan voor de sportproffesional.

De Sana First Aid Sporttape biedt goede bescherming tijdens het sporten. Zo kunnen uw spieren, gewrichten en banden zich herstellen en worden ze ondersteunt. De Sana First Aid Sporttape wordt geleverd per rol en is 10 meter lang bij 3,75 centimeter breed. De tape blijft goed zitten op de huid. Ook bij contact met zweet en water. Sana First Aid is een merk van Bevaplast. Bevaplast is een leverancier van sportmedische producten.

Hoe gebruik ik sanaplast sporttape?

De sporttape van Sana First Aid is zeer geschikt voor sporters. De tape moet worden aangebracht op een schone en vetvrije huid. Ook moet u de huid ontharen zodat de tape beter blijft zitten en om pijn te voorkomen bij het verwijderen. Bij het verwijderen van de tape moet u warm water gebruiken en de tape er voorzichtig afhalen. De sporttape kunt u eventueel ook gebruiken om uw kousen op te houden.

Producteigenschappen :

• Betrouwbare kleefkracht
  • Met de hand te scheuren in lengte en breedte
  • Waterafstotend
  • Latexvrije kleefstof
  • Afmetingen: Breedte 3,75 centimeter x Lengte 10 meter.
  • Wordt per 1 stuk geleverd.

Tip: Houd de huid/spieren soepel met tijgerbalsem voor het sporten.

Wit
Afmeting