RI-Thermo Infrarood Thermometer

RI.1805

Snel een meetresultaat met de RI-Thermo Thermometer. Nauwkeurige meting voor het bepalen van uw lichaamstemperatuur inclusief koortsalarm.

Riester 1805 RI-Thermo: De veelzijdige oorthermometer voor professioneel en thuisgebruik

Ontdek de Riester RI-Thermo Infrarood klinische oorthermometer, jouw betrouwbare partner voor het snel, veilig en eenvoudig meten van lichaamstemperatuur. Of het nu gaat om volwassenen of kinderen, deze thermometer levert binnen enkele seconden een nauwkeurig resultaat. Maar dat is niet alles; dankzij de geavanceerde infraroodtechnologie kun je met de RI-Thermo ook de temperatuur van oppervlakken, ruimtes en vloeistoffen meten. Ideaal voor zowel thuisgebruik als in professionele settings zoals huisartsenpraktijken en ziekenhuizen.

Deze veelzijdige thermometer wordt geleverd met een handige opbergbox en 25 wegwerp oorthermometerhoesjes van Riester, waardoor hygiënisch gebruik gegarandeerd is. De RI-Thermo blinkt uit in gebruiksgemak met specificaties die indruk maken:

• Meetbereik van 0°C tot 100.0°C, met een snelle meettijd van 1-2 seconden.
  • Geheugenfunctie voor de laatste 12 metingen en een automatische uitschakelfunctie na een minuut inactiviteit, wat bijdraagt aan de duurzaamheid van de CR2032 batterijen.
  • Een koortsalarm en conformiteit met EN 12470-5 en ASTM E-1965 normen, wat de betrouwbaarheid verder onderstreept.

Of je nu snel de temperatuur van een patiënt moet bepalen, de kamerwarmte wilt checken of ervoor wilt zorgen dat het badwater niet te heet is, de Riester RI-Thermo biedt je een snelle, veilige en eenvoudige oplossing. Maak temperatuurmetingen een fluitje van een cent met deze state-of-the-art oorthermometer.

Wordt geleverd inclusief opbergbox en 25 oorthermometers hoesjes van Riester.(RIE12701)

Wat zijn de voordelen van de Riester 1805 RI-Thermo oorthermometer?

• Meetbereik: 0°C - 100.0°C (32.0°F - 212.0°F)
  • Meettijd: 1-2 seconden
  • Geheugenbestand: Laatste 12 metingen worden automatisch opgeslagen
  • Automatische Switch-off nadat het apparaat niet meer binnen een minuut gebruikt wordt