Mueller Eurotape 5 cm x 10 meter

Mueller EuroTape is een katoenen zelfhechtende sporttape. De tape is 5 centimeter breed bij 10 meter lang. De EuroTape van Mueller beschermd uw spieren, gewrichten en banden zodat ze goed kunnen herstellen. Ook voorkomt het blessures.

Hoeveelheid Eenheidskorting U bespaart
12 10% € 9,08
Vanaf Aantal Korting Prijs incl btw
12 10% € 6,81

Mueller Sporttape kopen? Ontdek de kracht van Mueller!

Mueller Eurotape de niet-elastische sporttape wereldwijd. Door de gekartelde rand van de sporttape is het makkelijk op maat te scheuren en aan te brengen op de huid. Gebruik de HeltiQ tape remover als de tape gemakkelijk verwijderd van de huid moet worden.

Waarom Mueller sporttape?

Mueller sporttape is de ultieme keuze voor sporters die op zoek zijn naar betrouwbare ondersteuning en bescherming tijdens hun sportieve avonturen. Of je nu een fanatieke hardloper bent, een fanatieke voetballer of gewoon graag actief bezig bent, Mueller sporttape staat klaar om jouw sportprestaties naar een hoger niveau te tillen. Onze sporttape is van hoogwaardige kwaliteit en biedt een stevige stabilisatie van gewrichten en ondersteuning van spieren. Het helpt blessures te voorkomen en biedt de broodnodige ondersteuning tijdens intensieve trainingen en wedstrijden. Met Mueller sporttape kan je met vertrouwen bewegen, wetende dat je de beste bescherming hebt voor jouw lichaam. Daarnaast is Mueller sporttape gemakkelijk aan te brengen en heeft het een uitstekende hechting. Het blijft goed op zijn plaats zitten, zelfs tijdens de meest veeleisende sportieve activiteiten. Laat blessures niet langer een spelbreker zijn en vertrouw op de kracht van Mueller sporttape.

Op welke lichaamsdelen kan ik Mueller sporttape gebruiken?

Mueller sporttape is veelzijdig en kan op verschillende lichaamsdelen worden gebruikt om de gewenste ondersteuning te bieden. Het is ideaal voor het stabiliseren van de enkels en het ondersteunen van de voeten, waardoor je vol vertrouwen kunt bewegen tijdens sporten die veel inspanning van jouw onderste ledematen vereisen. Onze sporttape kan ook effectief worden gebruikt voor andere lichaamsdelen, zoals de knieën, polsen, schouders en ellebogen. Het biedt de juiste ondersteuning om overbelasting en blessures te voorkomen, terwijl je toch vrij kunt bewegen. Mueller sporttape is ontworpen met het oog op sportieve prestaties, en daarom is het een uitstekende keuze voor sporters van alle niveaus. Of je nu professioneel traint, bij een sportvereniging speelt of gewoon geniet van jouw favoriete sport in de vrije tijd, Mueller sporttape is er om jou te ondersteunen.

Ontdek de kracht van Mueller sporttape!

Mueller sporttape kopen is investeren in jouw sportieve toekomst. Met onze hoogwaardige sporttape ben je klaar om nieuwe hoogtes te bereiken in jouw sportprestaties. Laat blessures jouw sportieve avontuur niet belemmeren en vertrouw op de betrouwbaarheid van Mueller sporttape. Met Mueller sporttape krijg je niet alleen de beste bescherming, maar ook het vertrouwen om te schitteren op het sportveld. Verleg jouw sportieve grenzen met Mueller sporttape en ontdek de kracht van optimale ondersteuning. Mueller sporttape kopen? Maak de juiste keuze voor jouw sportieve reis en bereik nieuwe successen met de vertrouwde kracht van Mueller!

Mueller EuroTape is een katoenen zelfhechtende sporttape. De tape is eenvoudig te scheuren en een sterke kleefkracht. De Eurotape van Mueller is speciaal ontwikkeld voor de Europese tapingtechnieken. Mueller is een Amerikaans merk dat veel wordt gebruikt door sporters. De sporttape is gemaakt om de spieren, gewrichten en banden te beschermen tijdens het sporten en voorkomt blessures. Wie bieden ook Toco tholin balsem of massage olie aan voor de sportproffesional.

Kenmerken

• Niet-elastische witte sporttape
  • Extra sterke kleefkracht
  • Zelfhechtend
  • Op katoenbasis
  • Speciaal ontwikkeld voor Europese tapingtechnieken
  • Afmetingen: Breedte 5 centimeter x Lengte 10 meter
  • Wordt per 1 stuk geleverd.

Tip: Houd de huid/spieren soepel met tijgerbalsem voor het sporten.

Kleur
Wit