Kinderparacetamol Sinaspril 120 mg 10 ST

350.862072

Waarom kinderparacetamol gebruiken?

Effectieve pijnverlichting en koortsverlaging voor kinderen

Kinderen kunnen soms last hebben van pijnlijke symptomen, zoals hoofdpijn, keelpijn, oorpijn of spierpijn. Daarnaast kunnen ze ook koorts krijgen als reactie op een infectie of ziekte. In dergelijke situaties kan kinderparacetamol Sinaspril 120 mg een effectieve oplossing bieden om pijn en koorts bij kinderen te verlichten.

Speciaal ontwikkeld voor kinderen

Kinderparacetamol Sinaspril 120 mg is speciaal ontwikkeld voor kinderen en heeft een aangename sinaasappelsmaak. Dit maakt het gemakkelijker voor kinderen om de medicatie in te nemen, waardoor het proces minder stressvol wordt.

Gemakkelijk te doseren

De kinderparacetamol Sinaspril 120 mg wordt geleverd in handige tabletvorm, die gemakkelijk te doseren is. De tabletten kunnen indien nodig in tweeën worden gebroken om de juiste dosering voor uw kind te bereiken. Raadpleeg altijd de bijsluiter of uw arts voor de juiste doseringsinstructies.

Betrouwbaar en veilig in gebruik

Kinderparacetamol Sinaspril 120 mg is een betrouwbaar en veilig middel voor pijnverlichting en koortsverlaging bij kinderen. Het heeft een bewezen trackrecord van effectiviteit en wordt al vele jaren gebruikt door ouders en zorgverleners. Zorg dat je naast Sinaspril ook nestosyl zalf of arniflor gel of zalf in huis hebt voor kleine snijwonden of insectenbeten.

Verlichting zonder de maag te belasten

Een voordeel van kinderparacetamol Sinaspril 120 mg is dat het over het algemeen goed wordt verdragen door kinderen en de maag niet belast. Dit maakt het een geschikte keuze voor kinderen die gevoelig zijn voor maagirritatie of die al andere medicijnen gebruiken.

Handige verpakking voor langdurig gebruik

Kinderparacetamol Sinaspril 120 mg wordt geleverd in een handige verpakking met 10 tabletten. Dit zorgt ervoor dat u altijd een voorraad heeft wanneer dat nodig is en dat u de dosering gemakkelijk kunt bijhouden. Kortom, kinderparacetamol Sinaspril 120 mg is een betrouwbare en effectieve keuze voor pijnverlichting en koortsverlaging bij kinderen. Het is speciaal ontwikkeld voor kinderen, gemakkelijk te doseren en heeft een aangename sinaasappelsmaak. Vertrouw op kinderparacetamol Sinaspril 120 mg om uw kind te helpen zich beter te voelen wanneer ze pijn of koorts ervaren. Raadpleeg altijd een arts of apotheker bij vragen of twijfel over het gebruik van kinderparacetamol.

Samenstelling:
Werkzame stoffen:  120 mg paracetamol per kauwtablet
Hulpstoffen:  pepermuntolie, natriumsaccharine (E954), natriumcyclamaat (E952), natriumstearaat (E470A), cellulose
(E460), colloidaal watervrij silica (E551), glucose en ethylcellulose

Dosering
De dosering dient gebaseerd te worden op het lichaamsgewicht, en er dient een passende doseringsvorm
te worden gebruikt. Het minst aantal doseringen per 24 uur is bestemd voor de jongste kinderen in de
aangegeven gewichts- en/of leeftijdsgroep.
Kinderen in de leeftijd van 3 maanden tot 1 jaar (5,5 tot 10 kg lichaamsgewicht):
½ tablet per keer, maximaal 4 tot 6 halve tabletten (240-360 mg) per 24 uur.
Kinderen in de leeftijd van 1 tot 2 jaar (10 tot 12,5 kg lichaamsgewicht):
1 tablet per keer, maximaal 4 tot 6 tabletten (480-720 mg) per 24 uur.
Kinderen in de leeftijd van 2 tot 4 jaar (12,5 tot 17 kg lichaamsgewicht):
1-1½ tablet per keer, maximaal 4 tot 9 tabletten (480-1080 mg) per 24 uur.
Kinderen in de leeftijd van 4 tot 6 jaar (17-22 kg lichaamsgewicht):
1½ tablet per keer, maximaal 6 tot 9 tabletten (720-1080 mg) per 24 uur.
Kinderen in de leeftijd van 6 tot 9 jaar (22-30 kg lichaamsgewicht):
2 tabletten per ke

Sinaspril