Kinderparacetamol 120 mg Zetpil 10 ST

Waarom kinderparacetamol gebruiken?

Veilige en effectieve pijnverlichting voor kinderen

Kinderen kunnen soms te maken krijgen met pijnlijke symptomen, zoals hoofdpijn, keelpijn, oorpijn of spierpijn. In dergelijke situaties kan kinderparacetamol een betrouwbare en effectieve pijnverlichting bieden. Het is speciaal ontwikkeld voor kinderen en is veilig in gebruik.

Verlichting van koorts bij kinderen

Naast pijnverlichting kan kinderparacetamol ook helpen bij het verlagen van koorts. Wanneer kinderen koorts hebben als gevolg van een infectie of ziekte, kan kinderparacetamol hun lichaamstemperatuur weer op een normaal niveau brengen en hen helpen zich beter te voelen.

Geschikt voor kinderen vanaf 3 maanden

De kinderparacetamol 120 mg zetpil is speciaal ontworpen voor kinderen vanaf 3 maanden oud. Het is belangrijk om de juiste dosering te volgen op basis van de leeftijd en het gewicht van het kind. Raadpleeg altijd de bijsluiter of uw arts voor de juiste doseringsinstructies.

Gemakkelijk in gebruik

De kinderparacetamol 120 mg zetpil is een handige toedieningsvorm voor jonge kinderen. De zetpil is gemakkelijk in te brengen en wordt snel door het lichaam opgenomen, waardoor de pijnverlichting en koortsverlaging snel kunnen optreden.

Betrouwbaar en veilig

Kinderparacetamol is een betrouwbare keuze voor ouders en verzorgers. Het is al jarenlang een veelgebruikt middel bij kinderen en is bekend om zijn veiligheid en effectiviteit. Het is belangrijk om altijd de aanbevolen dosering te volgen en de instructies zorgvuldig op te volgen. Tip: Gebruik een thermometer voor kinderen of volwassenen.

Handige verpakking voor langdurig gebruik

De kinderparacetamol 120 mg zetpil wordt geleverd in een handige verpakking met 10 zetpillen. Dit zorgt ervoor dat u altijd een voorraad heeft wanneer dat nodig is en dat u de dosering gemakkelijk kunt bijhouden. Kortom, kinderparacetamol 120 mg zetpil is een betrouwbare en effectieve keuze voor pijnverlichting en koortsverlaging bij kinderen. Het is veilig in gebruik, geschikt voor kinderen vanaf 3 maanden en gemakkelijk te gebruiken. Vertrouw op kinderparacetamol om uw kind te helpen zich beter te voelen wanneer ze pijn of koorts ervaren. Raadpleeg altijd een arts of apotheker bij vragen of twijfel over het gebruik van kinderparacetamol.

Niet gebruiken bij
U bent allergisch voor één van de stoffen in dit geneesmiddel.

Samenstelling
Werkzame stoffen:  120 mg paracetamol
Hulpstoffen:  colloïdaal watervrij siliciumdioxide, hard vet (Witepsol H 15)

Dosering