HeltiQ Instant Koud Kompres

CP.10.0220

Voor een natuurlijke pijnverlichting op basis van koude therapie is er de HeltiQ Instant Koud Kompres. Dit kompres is vanuit de verpakking direct klaar voor gebruik en kunt u eenmaal toepassen. Het kompres hoeft vooraf niet in de vriezer.

Het Instant Koud Kompress van HeltiQ zorgt voor een natuurlijke pijnverlichting op basis van koude therapie. Dit kompres is vanuit de verpakking direct klaar voor gebruik en kunt u gelijk toepassen. Het kompres hoeft vooraf niet in de vriezer. Het kompres is ideaal om te gebruiken bij: sportblessures, verstuikingen, verrekkingen, kneuzingen, bloeduitstortingen, ontsteking, hoofd- en kiespijn, jeuk, migraine, koorts, zonnebrand en insectenbeten en steken.

Hoe te gebruiken

Om het kompres te gebruiken moet u het eerst activeren. Dit doet u door met uw duimen het kompres in te drukken of er met een vuist op te slaan. Daarna moet u het kompres schudden zodat het koud wordt. Als u het kompres wilt gaan gebruiken moet u een dunne doek tussen het kompres en de huid houden.

Kenmerken

• Eenmalig gebruik