Eerste Hulp Schouder-/Tas Sport en Evenementen

EHBO tas sport en evenementen

760.20.0130

De EHBO Sport tas voorzien van een sport navulling geschikt voor gebruik bij scholen en Sportverenigingen- & activeiten. De navulling is aangevuld met ehbo materialen zoals, een coolpack, traumazwachtel en reddingsdekens.

EHBO Tas voor de sportvereniging of EHBO'er kopen?

De HEKA EHBO Tas voor Sport en Evenementen is een 91-delige Schoudertas geschikt voor elke hulpverlener. De tas is voorzien van een schouderband waardoor de gevulde EHBO Tas makkelijk te vervoeren is naar elke gewenste locatie. Door de meerdere opbergvakken, uitklapbare flap en meerdere opberglussen heeft u genoeg opbergruimte voor de ehbo hulpmiddelen. De schouderriem is afneembaar en verstelbaar voor een prettige zit om de schouder.

De EHBO Tas is uitermate geschikt voor sportverenigingen, evenementen, festivals en scholen.

Wat zijn de voordelen van de Sport en Evenementen EHBO Tas?

• Een afritsbare, uitklapbare flap waarin producten opgeborgen en geordend kunnen worden
  • Voorzien van vakindeling om handig en zelf uw materialen naar wens op te bergen
  • 91-delige navulling
  • Bevat artikelen die aansluiten op het gebruik bij evenementen en sportactiviteiten
  • Voldoet aan de ARBO Wet

Specificaties Eerste hulp schoudertas sport & evenementen

• Praktische opbergvakken
  • Personaliseerbaar door middel van insteekkaart
  • Voorzien van sport- en evenementenvulling, samengesteld volgens de richtlijnen van het Oranje Kruis
  • Kleur: Rood
  • Afmeting: (LxBxH) = 47x23,5x 43 cm

HEKA Artikelnummer: TR0510

Een EHBO-Tas wordt vooral gebruikt door hulpdiensten en wordt gebruikt voor het opbergen van de EHBO hulpmiddelen zoals, beademingsmateriaal, verbanden, windsels etc. Door middel van de reflectie op bepaalde EHBO rugzakken is de herkenning van een hulpverlener gemakkelijk. De EHBO-Tassen worden gebruikt in de vorm van een rugzak of schoudertas. Door de flexible indelingen en waterafstotende materiaal is de EHBO Tas uitermate geschikt voor buitengebruik bij bijvoorbeeld een sportvereniging of evenement.

Rood
Producttype
Schoudertas
van Heek Medical