Eerste Hulp Rugzak Onderwijs met BHV Vulling

EHBO tas onderwijs inclusief vulling

RG.10.0100

De EHBO Tas Onderwijs voorzien van een navulling volgens de laatste norm van het Oranje Kruis.

EHBO Tas Onderwijs Kopen? Kies voor eerste hulp op basisscholen

Bij ons kun je eenvoudig een EHBO tas speciaal voor het onderwijs kopen, een essentiële keuze voor veiligheid en welzijn op basisscholen. Maar waarom zou je investeren in EHBO & BHV op het basisonderwijs? Deze speciale EHBO tas is ontworpen om te voorzien in de eerste hulp behoeften van kinderen en personeel op scholen. Of het nu gaat om kleine ongelukjes, wondjes of ongemakken, deze tas zorgt ervoor dat je altijd goed voorbereid bent.

Waarom EHBO & BHV op het basisonderwijs?

Een goede eerste hulp bij onderwijs is van cruciaal belang voor een veilige en zorgzame omgeving voor kinderen. Onze EHBO tas voor scholen, ook wel bekend als EHBO school tas, is speciaal samengesteld om te voldoen aan de behoeften van basisscholen, kleuterscholen, kinderdagverblijven en naschoolse opvanglocaties. Met de juiste EHBO voorzieningen bij de hand kun je snel en effectief reageren op kleine verwondingen en ongemakken. Het biedt niet alleen geruststelling voor personeel, maar ook voor ouders.

Eerste Hulp Rugzak Onderwijs met BHV Vulling Geschikt uitermate geschikt voor een basisschool, sportvereniging, kinderdagverblijf en buitenschoolse activiteiten. De tas is voorzien van schouderbanden waardoor de gevulde EHBO Tas makkelijk te vervoeren is naar elke gewenste locatie. Met de bijgevoegde materialen bent u voorzien om eerste hulp te verlenen bij elke noodsituatie.

Voordelen EHBO Tas onderwijs

• Teflon SHIELD-materiaal met pareleffect, waterafstotend, vuilafstotend
  • speciale, robuuste ritsen voor gebruik in de regen
  • grijze binnenvoering voor gemakkelijke zichtbaarheid van de inhoud
  • ingenaaide witte reflecterende strips met randbescherming
  • comfortabel handvat
  • Groot Voorvak
  • Binnenkant: 3 modulaire vakken met klittenband om in de rugzak te bevestigen
  • Afmetingen (H x B x D): 43 x 35 x 15 cm

Extra toevoeging tbv. de Onderwijs vulling:

• 1x Aspivenin Uitzuigpompset
  • 5x Wondpleister 20 stuks kinderen
  • 2x Paracetamol 20 tabletten

Een EHBO-Tas wordt vooral gebruikt door hulpdiensten en wordt gebruikt voor het opbergen van de EHBO hulpmiddelen zoals, beademingsmateriaal, verbanden, windsels etc. Door middel van de reflectie op bepaalde EHBO rugzakken is de herkenning van een hulpverlener gemakkelijk. De EHBO-Tassen worden gebruikt in de vorm van een rugzak of schoudertas. Door de flexible indelingen en waterafstotende materiaal is de EHBO Tas uitermate geschikt voor buitengebruik bij bijvoorbeeld een sportvereniging of evenement. Vul de inhoud aan met nestosyl of arniflor zalf of gel voor schaafwonden of insectenbeten.

Rood
Producttype
Rugzak
MHCI Products
Geschikt voor
School
Onderwijs
De navullingen van www.ehbo-centrum.nl voldoen aan de huidige eisen en zijn altijd voorzien van verse producten zodat u weer een tijd vooruit kunt.

• 10  Wondpleisters Textiel 10x6 cm
  • 20  Pleisterstrips Waterafstotend PE assorti
  • 5    Vingerbobs wit maat L
  • 12  Hechtstrips 76 mm