Coolpack meermalig gebruik 7,5x52 cm, 1 stuks

800_M17550

De Coolpack meermalig gebruik is een coolpack die meedere malen te gebruiken is. De zak is gevuld met gel. Daardoor kunt u de coolpack opwarmen en afkoelen. Ideaal voor verstuikingen, verrekkingen en zwelling. De coolpack meermalig kan ook van toepassing zijn op koorts, hoofdpijn en blauwe plekken. Verkrijgbaar in vele verschillende maten.

Hoeveelheid Eenheidskorting U bespaart
5 5% € 0,80
10 10% € 3,20
Vanaf Aantal Korting Prijs incl btw
5 5% € 3,04
10 10% € 2,88

Coolpack-hot pack kopen? Ontdek de veelzijdigheid!

Overweegt u om een coolpack-hot pack te kopen? Met deze handige accessoire kunt u genieten van zowel koude als warme therapie voor verschillende toepassingen. Lees verder om te ontdekken hoe u een coolpack-hot pack gebruikt, waarvoor het wordt gebruikt en hoelang u het kunt gebruiken.

Hoe gebruik ik een coolpack-hot pack?

Het gebruik van een coolpack-hot pack is eenvoudig en veelzijdig. Hier zijn de stappen om het correct te gebruiken:

Voor koude therapie (coolpack):

1. Leg het coolpack in de vriezer of koelkast voor de gewenste periode (volg de instructies op het product voor de juiste koeltijd).
  2. Haal het coolpack uit de vriezer en wikkel het indien nodig in een doek of hoesje.
  3. Plaats het coolpack op het gewenste lichaamsdeel en laat het zijn verkoelende werking doen.
  4. Houd het coolpack niet langer dan de aanbevolen tijd op de huid om bevriezing te voorkomen.

Voor warmtetherapie (hot pack):

1. Verwarm het hot pack in een magnetron, oven of warm water volgens de instructies op het product.
  2. Haal het hot pack voorzichtig uit de warmtebron en wikkel het indien nodig in een doek of hoesje.
  3. Plaats het hot pack op het gewenste lichaamsdeel en geniet van de aangename warmte.
  4. Controleer altijd de temperatuur van het hot pack om verbranding te voorkomen.

Om de coolpack te koelen kunt u hem voor 2 uur in de koelkast of vriezer leggen tot maximaal -27°C

Waarvoor wordt een coolpack-hot pack gebruikt?

Een coolpack-hot pack wordt veelzijdig gebruikt voor verschillende doeleinden, zoals:

• Verlichting van pijn en zwelling bij blessures, zoals verstuikingen, kneuzingen, spierpijn en ontstekingen.
  • Koeling van de huid bij insectenbeten, brandwonden, zonnebrand en koorts.
  • Ontspanning en verlichting van spierspanning en vermoeidheid na een intense training of inspanning.
  • Verlichting van menstruatiekrampen en buikpijn.

Om de coolpack op te warmen moet u de coolpack in warm water leggen van maximaal 80°C voor 5 minuten.

Hoelang kan ik een coolpack-hot pack gebruiken?

De duur van het gebruik van een coolpack-hot pack varieert en hangt af van de specifieke situatie en het comfort van de persoon. Over het algemeen wordt aanbevolen om de coolpack-hot pack niet langer dan 20 minuten per sessie te gebruiken en minimaal 1 uur te wachten tussen opeenvolgende sessies. Volg altijd de instructies op het product en raadpleeg een zorgverlener indien nodig.

Met een coolpack-hot pack in huis bent u altijd voorbereid op verschillende situaties. Het biedt zowel verkoeling als warmte op aanvraag, wat essentieel is voor pijnverlichting, ontspanning en herstel. Wacht niet langer en ervaar de veelzijdigheid van een coolpack-hot pack door er een te kopen!

De Coolpack meermalig gebruik is een coolpack van het merk MHCI Products. De coolpack kunt u meerdere keren gebruiken. Ook kunt u de coolpack opwarmen en koelen zodat u de coolpack voor meerdere situaties kunt gebruiken. Bijvoorbeeld als u koorts of kneuzing heeft kunt u de coolpack koelen en verwarmen bij spierpijn, stijfheid of kramp.

De Coolpack meermalig gebruik van MHCI Products is een coolpack die u meerdere keren kunt gebruiken. De coolpacks kunt u opwarmen en koelen. Op deze manier kunt u de coolpack voor meerdere omstandigheden gebruiken. Als u koorts of een kneuzing heeft kunt u de coolpack koelen. Als u last heeft van stijfheid, spierpijn of krampen kunt u de coolpack opwarmen.

Kenmerken

• Gemakkelijk te gebruiken
  • Zeer voordelig
  • Duurzaam en langdurige koeling / of warmte-effect
  • Gevuld met gel
  • Afmeting: Breedte 7,5 cm x Lengte 52 cm
  • Geschikt voor kramp, hoofdpijn, spierpijn, migraine, kneuzingen, stijfheid.
Blauw
Afmeting