Coolpack meermalig gebruik 13x14 cm 1 Stuk

800.M11314

De Coolpack meermalig gebruik is een coolpack die meedere malen te gebruiken is. De zak is gevuld met gel. Daardoor kunt u de coolpack opwarmen en afkoelen. Ideaal voor verstuikingen, verrekkingen en zwelling. De coolpack meermalig kan ook van toepassing zijn op koorts, hoofdpijn en blauwe plekken. Verkrijgbaar in vele verschillende maten.

Coolpack kopen in verschillende maten? Houd je koel met een handig coolpack

Waarom een coolpack gebruiken?

Een coolpack is een handig hulpmiddel om jezelf te verkoelen of pijnlijke plekken te verzachten. Of het nu gaat om een sportblessure, hoofdpijn, koorts of een verstuiking, een coolpack kan verlichting bieden en je helpen om je comfortabeler te voelen. Een coolpack is gevuld met een speciale gel die langdurig koud blijft. Wanneer je het coolpack in de vriezer plaatst, koelt de gel af en wordt het pack klaar voor gebruik. Het is een veilige en effectieve manier om koude therapie toe te passen, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over smelten of lekken zoals bij ijsblokjes of gel packs.

Wanneer en waar gebruik ik een coolpack?

Een coolpack kan op verschillende momenten en plaatsen van pas komen: Sportblessures: Als je een blessure hebt opgelopen tijdens het sporten, zoals een verstuiking, verrekking of kneuzing, kan een coolpack direct verlichting bieden. Plaats het coolpack op de getroffen plek om zwelling te verminderen en pijn te verlichten. Hoofdpijn en migraine: Een coolpack kan helpen om hoofdpijn en migraine te verlichten. Plaats het coolpack op je voorhoofd of achterhoofd en voel de verkoelende werking die spanning en pijn kan verminderen. Koorts: Bij koorts kan een coolpack op het voorhoofd, nek of polsen verlichting bieden en helpen om de lichaamstemperatuur te verlagen. Verzachting van pijnlijke plekken: Heb je last van spierpijn, gewrichtspijn of een andere pijnlijke plek? Een coolpack kan helpen om de pijn te verzachten en de zwelling te verminderen. Of je nu thuis bent, op het werk, tijdens het reizen of tijdens het sporten, een coolpack is altijd handig om bij de hand te hebben. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende maten, zodat je kunt kiezen welke het beste bij je behoeften past.

Bestel nu een coolpack en geniet van verkoelende verlichting

Ben je op zoek naar verkoeling en verlichting? Bestel nu een coolpack in de maat die het beste bij jou past en ervaar de voordelen van deze handige hulpmiddelen. Of je nu pijn wilt verzachten, zwelling wilt verminderen of gewoon wilt genieten van een verfrissend gevoel, een coolpack is altijd een handig hulpmiddel om bij de hand te hebben. Wacht niet langer en bestel vandaag nog jouw coolpack voor verkoelende verlichting op elk gewenst moment.

De Coolpack meermalig gebruik is een coolpack van het merk MHCI Products. De coolpack kunt u meedere keren gebruiken. De coolpack is gevuld met gel. Daardoor kunt u de coolpack zowel opwarmen als koelen. U kunt de coolpack koud gebruiken bij kneuzingen, maar ook bij koorts. U kunt de coolpack opwarmen om te gebruiken bij spierpijn of verkrampingen.

Hoe te gebruiken

Om de coolpack op te warmen moet u de coolpack in warm water leggen van maximaal 80°C voor 5 minuten. Om de coolpack te koelen kunt u hem voor 2 uur in de koelkast of vriezer leggen tot maximaal -27°C. Als u dat gedaan heeft moet u de coolpack in een dunne doek wikkelen en dan op de huid leggen.

• Gemakkelijk te gebruiken
  • Zeer voordelig
  • Duurzaam en langdurige koeling / of warmte-effect
  • Gevuld met gel
  • Afmeting: Breedte 13cm x Lengte 14 cm
  • Geschikt voor kramp, hoofdpijn, spierpijn, migraine, kneuzingen, stijfheid.
Blauw
Afmeting